Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:07 Der er 39 kommentarer

Ny Webdesigner..

Hvis der er nogen der mangler, en hjemmeside, er jeh klar til at hjælpe:
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/

Jeg er rimmelig billig..
Avatar billede Jman Praktikant
18. oktober 2001 - 16:12 #1
1. Du skal lære at stave, så folk får lidt troværighed!
2. Du bør surfe idt rundt og lære om rolige design
3. Du bør ikke tage penge, før du er MEEEEGET dygtigere
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:14 #2
Den side er en klassiker her på Eksperten, ligesom når mødrer fortæller deres små børn at de skal være artige \"ellers kommer trolden og tager dig\".... en skræmme side.

Den er 1 gang blevet kåret som årets grimmeste hjemmeside her på Eksperten.

//Så jeg håber seriøst ikke det er dig der står for den ;o)
Avatar billede callesen Praktikant
18. oktober 2001 - 16:15 #3
Er det en ny slags antidogmedesign?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:15 #4
Efter at have kigget de spørgsmål igennem, hvor du deltager, kunne det dog godt virke til at din IQ er tilpas lav til, at du kunne være Allan.
www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=tyson5&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=1&i6=0&i7=0&i8=0&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0
Avatar billede k.r Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:16 #5
hvor gammel er du, spasser, er du lam i kæben eller hvad du har  måske drukket for meget portvin ???
du kan da ikke lave hjemmesider dit store fjols  ;-)!!!!!!!!!  eksperten styer for vildt !!!!!!!!!!
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:23 #6
prøv at kigge under menupunkter [Advarsel] på hans hjemmeside :)
LOL
Pas hellere på tommyf og k.r :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:38 #7
Avatar billede tpiil Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:44 #8
det må næsten være dig der har designet www.karl-einar.dk :)
Avatar billede jabp Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:39 #9
Hvad skal du have for at opbugge en side som JUbii.dk med alle de kanaler de har ???

HA HA
Avatar billede jabp Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:40 #10
Er han da helt dum i sit hoved: http://users.cybercity.dk/~bcc28085/mp3.html
Avatar billede jabp Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:44 #11
Avatar billede Kengun Praktikant
18. oktober 2001 - 20:02 #12
Haha, se lige: http://www.eksperten.dk/spm/122563 *lol*
Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 20:20 #13
-
Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 20:21 #14
>k.r
Er du dum eller hva..?

>jabp
Det vil nok koste omkring de 15000 kr. måske lidt mere, at lave en side ligesom Jubii.dk. Men så laver jeg den også, ligeså flot som min hjemmeside.

Allan danmarks nye webdesigner..
Avatar billede jabp Nybegynder
18. oktober 2001 - 20:31 #15
tyson5>> Bliver det så med alle de fubktioner som der er på jubii.dk, men hvis du kan lave det så vil jeg gerne give 30.000 kr.

Det skal være i ASP og sql database.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 20:33 #16
*LOL* det her er da den fedeste joke jeg længe har læst
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 20:46 #17
IRC står for internet real chat

kloge ord *LOL*
Avatar billede mrjowns Novice
18. oktober 2001 - 22:32 #18
....hvem sagde Polle Fra Snave? *g* Selvom Allens IQ ikke kommer op på siden af Polles ku\' han sagtens have samme slags fede Puch Maxi! Gud slog vist kun med een terning da han delte hjerneceller ud til fyrene bag den internationale succes-virksomhed SuperTronic Webdesign! *LOL*
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 02:38 #19
Nogle gange surfer jeg rundt for at finde lidt \"skæg underholdning\" der kan få smilerynkerne frem. I dag/nat opdagde jeg at ET sted kan \"opfylde mine fantasier om det store grin\".......... kig ind på eksperten, find spørgsmål oprettet og besvaret af tyson5 - så er sagen bøf.
I JUST DON\'T BELIVE IT\'S REAL !
Jeg håber da ikke folk får \"hjælp\" fra tyson5 første gang de besøger sitet her *GGG*
. o O ( Hjææææææælp ....... )
Til resten af jer \"Eksperter\" i gør et smukt stykke arbejde her :o)
Avatar billede davidchristensen Praktikant
19. oktober 2001 - 09:59 #20
Lad nu manden være.

Jeg syntes så helt ærligt at ham Tyson har en fin humor.. Rimeligt underholdende det han skriver. *G* Keep up the good work \"Adonis\". ;-)

David
-
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2001 - 21:35 #21
til sammenligning kan vi da oss lige finde den professionelle (men pisseirriterende) popmusiker & danseduo agtige ting Sonny & jeanne\'s næsten lige så professionelle hjemmeside frem :)

www.sonny.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:40 #22
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2001 - 21:46 #23
heh.... karl-einar er da i det mindste dårlig med vilje som en del af joken.... men ja den r da et godt eksempel på hvordan det ikke skal gøres (ikk fordi jeg selv er en haj - men jeg har ikk som sonny og janne et kæææmpe banner hængende flere steder i landet med min URL skrevet med totalt fed skrift :) )
Avatar billede dk_boy Nybegynder
20. oktober 2001 - 14:43 #24
Jeg vil mene min side er lidt bedre end din ALLAN!

www.signe.whitehat.dk
Avatar billede bluepage Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:16 #25
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/

den side ville ikke engang jeg kunne lave grimmer
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 01:40 #26
*GGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
21. oktober 2001 - 01:46 #27
bluepage  >> Du kunne jo gør forsøget ;-)

Mvh - Casper
www.enter-s.dk/j/
www.enter-s.dk/farmand
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:16 #28
For god dammed ved du hvad design er jeg tror du skal løre at lave en hjemmeside før du tilbyder at lave noget du ikke kan finde ud af!!!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 19:52 #29
tror ikke at det er Allan!

Quote: \"Det vil nok koste omkring de 15000 kr. måske lidt mere, at lave en side ligesom Jubii.dk. Men så laver jeg den også, ligeså flot som min hjemmeside.\"

Tror dette er ment ironisk, hvis det ikke er, så tror jeg vi har verdens dummeste mand her!! *GGG*
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. oktober 2001 - 19:58 #30
Skod fuck hvor er han dum og hvor er hans hjemmeside grim.
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:31 #31
Tyson 5-->

Du er i hvert fald ikke Allan...

Men de har ret du er rimelig færdig oven i låget!

FORDI DET ER MIG, DET ER MIG DER ER ALLAN *LOL*

Mvh. Gamer_DK_Allan.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:44 #32
Eeeej hvor jeg da lige fim mig en griner efter den afsløring *GGGGGGGG*
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 16:49 #33
hvad snakker du åm gamer_dk?? Det ær da MIG der ær ALLAN!! Hvorfro syns i at min side ær grem?? De ær da flåt med alle di faver!! FÅRK jer! Jeg er saj! *lol*
Avatar billede gifle Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:16 #34
. o O ( Hvem har trampet på din staveged lecter? *LMAO* )
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2001 - 20:31 #35
Jeg overvejer at danne \"foreningen til ejnars genindførelse\"

og hvis det bliver til noget er http://users.cybercity.dk/~bcc28085/ klar kandidat til at være den første prisvinder :)
Avatar billede egede Nybegynder
23. oktober 2001 - 20:37 #36
Avatar billede durd Nybegynder
24. oktober 2001 - 12:00 #37
Det er utroligt at det er lykkedes for jer at finde alle de sider der er mislykket.. hehe!!

/me = mean :]
Avatar billede dark-nisse Nybegynder
27. oktober 2001 - 17:53 #38
IRC = Internet Related Chat
Avatar billede zeromaster Nybegynder
05. december 2001 - 14:23 #39
*LOL*

Du kan sq da aldrig blive webdesigner !!

Jeg vil ikke engang give en 5\'er for den side, som du har lavet *LOL*