Avatar billede steven_a Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Point til excession

Efter at være blevet hakket ned af mange som mente at alle point burde gives, hvilket jeg ikke mener, synes jeg at hvis nogen skal have dem, bør det være excession.

URL: http://www.eksperten.dk/spm/122609

I skal være velkommen til at debatere om det er rigtigt eller forkert om pointene bør fordeles eller ej, men jeg vil stadig mene at det er uretfærdigt

Steven_a :-(
Avatar billede excession Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:48 #1
takker
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:58 #2
hvor er det dog ærgeligt at der altid skal være den ballade om de tossede point, jeg er af samme mening som dig, steven, hvis man ikke får hvad man finder acceptabelt, akn amn da beholde de point selv, man ikke mener bør uddeles, og der er jo nok ikke nogen der kommer til at gå sultne i seng p.g.a. de ikke har fået point.....
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:33 #3
Hvis man ikke får hvad man finder acceptabelt, hvorfor accepterer man så?