Avatar billede den33 Nybegynder
21. oktober 2001 - 11:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

word 2000 overskriver automatisk

hvorfor begynder word 2000 pludseligt at overskrive, når jeg ved den er blevet slået fra.
Og hvorfor begynder den at ændre stavekontrollen til engelsk, uden jeg beder om det.

mvh den33
Avatar billede tbg Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:20 #1
fordi word er underlig
Avatar billede tbg Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:24 #2
kender ik nogen der ikke har problemer med at word skaber sig åndsvagt
Avatar billede den33 Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:08 #3
det er åbenbart et om fattende problem da alle pc i min klasse har samme problem, + jeg har det også herhjemme.

mvh den33

Avatar billede tbg Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:19 #4
mit svar var da korrekt..fortalte dig at der ikke var noget at gøre ved det.
Avatar billede den33 Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:40 #5
ikke helt!! i bunden af word står der hvilken sprog du bruger i dit staver kontrol. dobbel klik på den, og der kommer en menu op der spørg om den automatisk skal prøve at find et passende sprog.

fandt selv for 5 min siden

mvh den
Avatar billede johs_j Novice
21. oktober 2001 - 19:15 #6
Vælg Funktioner / Sprog / Angiv sprog

Her vælger du det sprog du vil anvende f.eks. Dansk, og trykker på Knappen Standard...

Nu vil den selv vælge Dansk når du starter et nyt dokument.
Avatar billede den33 Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:48 #7
ok helt fint, hvad så med overskriver?

mvh den33
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 00:14 #8
Gå op i Funktioner så Autokorrektur og fjern markeringen i Anvend automatisk forslag fra Stavekontrollen.

Gør det og Word 2000 irreterer ikke mere!!!
Avatar billede flev Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:46 #9
Når Word skifter sprog sker denne irriterende fejl i Indstillinger. Nu er problemet med sproget løst, så:
Gå ind i Funktioner, indstillinger, rediger - og fjern fluebenet i Overskriv.