22. oktober 2001 - 18:19Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Ang billeder
har lidt problemer når jeg f.eks henter et billede på nettet, og lægger det i ind min mappe. Når jeg så vil åbne det,kan jeg ikke, der står nu at billedet er en jpg fil, og i egenskaber for billedet står der filtype: EXE-fil. Hvad er det lige jeg gør forkert eller ikke fatter ?
Den moderne arbejdsplads er i stigende grad afhængig af mødelokaler til at fremme samarbejde, men dette skift medfører også stigende sikkerhedsudfordringer.
Det lyder ret mystisk, kan du ikke lige forklare hvordan du åbner... (eller altså forsøger at åbne) filen. Altså er det \"bare\" ved at dobb klikke på filen eller åbner du et billed prg og kalder filen der fra? Har du evt. prøvet at indsætte billedet i Word.
har fundet problemet, det er fordi at sysrnj, har været valgt til at åbne billedfiler. jeg har nu valgt et andet program og det virker nu. så......men takker....
Nu betyder de 15p ikke noget, meeeen jeg synes sku\' ikke wizax har tjent (fortjent) dem!
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.