Avatar billede intenz Novice
29. februar 2000 - 21:21 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

Hvad skal jeg lave?

Hejsa, jeg går her og keder mig lidt!
Jeg vil gerne lave en internet side, men jeg ved ikke hvad der skal være på den!!!

Det skal i hvert fald være noget, der kan tiltrække en del besøgende!

Jeg har tidligere lavet:
Intenz Gaming (spil søgemaskine)
Et par warez sider (ggaaabbb!)
webdesign sider...

HVAD SKAL JEG LAVE!

- Intenz
Avatar billede gauntlet Nybegynder
29. februar 2000 - 21:57 #1
vil du lave noget til andre folks sider, eller vil du bare have inspiration til dine egne sider?
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2000 - 23:48 #2
Fantasi ;o)
Avatar billede sjensen Nybegynder
29. februar 2000 - 23:51 #3
Ja, hvad skal du lave ??

Start med at beslutte dig for hvilke besøgende du vil tiltrække:

Ungen mennesker ? IT-folk ? Almindelige borgere der bare surfer på må og få ? Specielle brugere der er ude efter noget bestemt ?

Kort sagt: Definer en målgruppe !

Når du har besluttet dig undersøger du via dagspressen og evt. andre hjemmesider hvad det er din målgruppe går efter og derefter beslutter du dig for et af de områder du kan se der ikke er tilstrækkeligt uddybet og hvor du mener at kunne se et behov.

Kort sagt: Markeds analyse !

Så definerer du over for dig selv hvad du mener at du kan give, som ingen andre gør lige så godt eller som ikke findes i forvejen.

Kort sagt: Definer målet !

Og hva' så ??

Ja, så er det jo bare at klø på. og held og lykke !!

Nu var det måske ikke helt lige det du ønskede men helt ærligt: Hvis jeg havde en ide om hvilken hjemmeside der kunne tiltrække en masse besøgende så ville jeg jo nok selv starte istedet for bare lige at give ideen væk til andre. Specielt i denne tid med Venturaselskaber, risiko villig kapital og bunker af firmaer der leder med lys og lygte for at finde egnede IT/Internet virksomheder at skyde penge i.

Avatar billede nico Nybegynder
01. marts 2000 - 00:04 #4
Hvad med en side med halvnøgne piger?
Avatar billede gauntlet Nybegynder
01. marts 2000 - 02:35 #5
eller helnøgne?
Avatar billede ricky Nybegynder
01. marts 2000 - 08:43 #6
eller prøv noget nyt: piger der er pakket så meget ind så man slet ikke kan se dem ?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
01. marts 2000 - 09:18 #7
Den sidste kan jeg godt lide - det vil da være noget man ikke har set før!
;-)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
01. marts 2000 - 10:17 #8
men er der nogen der søger på 'dressed women'???

:)
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
01. marts 2000 - 10:39 #9
Så laver vi bare nogen fup-søgeord!
:-)
Og der er jo sikkert masser der søger på "women"...og "babes"
Avatar billede kazap Nybegynder
01. marts 2000 - 11:48 #10
Hva´ med en række billeder fra den pakistanske græskarhøst?
Det vil med garanti gi´ en masse hits, ikke mindst hvis du kan få monteret et webcam over Ali mens han pukler..Du ku`
endda lave et "members area" hvor man mod betaling kunne nedlade MP3 filer med Ali der synger?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
01. marts 2000 - 11:50 #11
Uhh...det lyder bare for lækkert...især det med at "nedlade" mp3-filer :-)
Avatar billede kazap Nybegynder
01. marts 2000 - 11:55 #12
yes: "Absolut Ali vol.I" i et specielt pumpkin mix..
Avatar billede gauntlet Nybegynder
01. marts 2000 - 13:43 #13
hm.. The Total Ali Compilation no. I ville sikkert også sælge... det' et hit!!
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2000 - 00:00 #14
På tur på Nettet?
Avatar billede predict Nybegynder
02. marts 2000 - 00:06 #15
intelligente mennesker keder sig ikke!
Avatar billede predict Nybegynder
02. marts 2000 - 00:06 #16
Nej hvor jeg keder mig!
DOUG
Avatar billede gauntlet Nybegynder
02. marts 2000 - 14:20 #17
predict: you said it ;)

men.. hvad med en sammenblanding.. altså BÅDE Ali compilationen og påklædte damer?
Avatar billede kazap Nybegynder
02. marts 2000 - 16:42 #18
Hmmm, nu bli´r det vist for fans..
Skal det så være "Ali& the Babas" med fyrretyve pelsfrakker i koret?
Hvis du har et digicam ku´ du jo tage nogle billeder af forskellige fodvorter. Gerne som spycam, jeg vil gerne abbonere, det er rent turn-on..
Avatar billede predict Nybegynder
02. marts 2000 - 17:18 #19
Kunne man evt. udleje et par vorter, mod et beskedent beløb.
Avatar billede intenz Novice
06. marts 2000 - 20:36 #20
Hehe...ja, jeg vil tænke over det.

- Intenz
Avatar billede gauntlet Nybegynder
09. marts 2000 - 12:46 #21
øhm...
Avatar billede king_frusty Nybegynder
19. marts 2000 - 02:17 #22
Hvad med ALLE FÆ-ringes (Færinge) LATTERLIGE krav de stiller DK , for at DE kan blive selvstændig ??.. Forex nu det sidste her , DK skal give Færøerne 650mil. om Året i 63 år , men så SKAV vi også være hjemløse
UPS
Selvstændige , den må da score.
Eller hvad med Færøeske tøzer , der er faktisk ret mange flotte heroppe
Eller JA tak til GRINDEDRAB og NEJ TAK til Selvstyre , skal du ha noget oversat til Færøesk , kender jeg sikkert et par færinge der gerne vil oversætte

PS.... Har INTET mod dette dejlig folk , kun deres LATTERLIGE indstilling og Dobbltmoralskhed
Ved i forresten at en kasse øl koster 333 Danske kroner ?
Ved i at Danske kroner Og Færøeske Kroner er LIGE meget værd ???
De byttet 1 til 1 i ALLE banker

Hygge og hejsa