Avatar billede g-and Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:50 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Spansk

Er der en der er villig til at hjælpe mig. Jeg skal have oversat teksten til spansk...

Josefina kom tilbage fra USA i 1959. På det tidspunkt var den spanske undervisning meget dårlig på grund af Francos diktatur. Josefina og hendes mand havde en datter på fire år. De var forfattere og mange af deres venner var malere eller filmskuespillere. Alle ønskede en mere åben verden for deres børn. Derfor åbnede Josefina Estilo-skolen.

Og er der ikke nogle af jer der ved hvor man kan downloade nogle oversættelse-programmer. (Helst engelsk og spansk)......giv gerne flere links
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:54 #1
Søger Dansk til Tysk!!! - evt. Engelsk til Tysk...med på en lytter.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:56 #2
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:57 #3
Okay, du mente sikkert Dansk til Engelsk og Spansk og ikke Engelsk til Spansk..
Avatar billede g-and Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:02 #4
Jooo........det har du ret i :o)
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:04 #5
Babelfish er IKKE godt...kun til enkelte, og der har man jo ordbogen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:06 #6
Marker den tekst du vil have oversat, tryk ude i venstre side på - Translate this page.

Det står lige over Anmeld misbrug

Du kommer over på en translate side, hvor du enten kan få oversat hele den forrige side eller kun det du markerede, der så skal pastes over i et mindre vindue.

Jeg har desværre ingen mulighed for checke om det er rigtigt!
Avatar billede g-and Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:12 #7
Jamen det hjælper ik........er der ik en der kan spansk!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:16 #8
Habla espania? qe
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:16 #9
Sorry, nu skal jeg nok holde op ;o(
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:16 #10
Sprechen Sie Deutsch?
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:23 #11
Hvordan kan eksperten lade det oversætte af noget så ufuldstændigt som den translate side man kommer ind.
Det ville ende med en krig hvis den skulle bestemme.

Sprechen Sie Deutsch?

bliver til;

lave jer indtale Engelsk?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
26. oktober 2001 - 00:24 #12
lol
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. oktober 2001 - 01:06 #13
Ja desværre.
Altavistas babelfisk hører til i den gode ende af maskinelle oversættere, hvor sølle den end er.
Avatar billede g-and Nybegynder
26. oktober 2001 - 12:57 #14
Nå.....der er ik nogen kan hjælpe, så må jeg jo selv lave den :o(
Avatar billede perplet Nybegynder
11. maj 2002 - 20:14 #15
Josefina kom tilbage fra USA i 1959. På det tidspunkt var den spanske undervisning meget dårlig på grund af Francos diktatur. Josefina og hendes mand havde en datter på fire år. De var forfattere og mange af deres venner var malere eller filmskuespillere. Alle ønskede en mere åben verden for deres børn. Derfor åbnede Josefina Estilo-skolen.

Josefina volvió de los Estados Unidos en 1959. En estos años la enseñanza española era muy mala debido a la dictadura de Franco. Josefina y su marido tenían una niña de 4 años. Fueron autores y muchos de sus amigos fueron pintores o actores. Todo el mundo deseaban un mundo más abierto por sus niños. Por eso, Joesefina abrió la escuela "Josefina Estilo".