Avatar billede makse Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point til perhoyer / Admin.

Ref. http://www.eksperten.dk/spm/126445

Avatar billede perhoyer Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:13 #1
Det var dog som ind i...
;-)
Avatar billede makse Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:14 #2
:)
Avatar billede fcs Novice
28. oktober 2001 - 14:15 #3
Perhoyer>> Jeg må blankt erkende, at jeg synes det er lidt træls at du giver Makse 1500 point, selvom han ikke har bedt om det. Nu er der sket det at top10 listen over denne kategori (http://www.eksperten.dk/kategori/95) er blevet meget misvisende. Om jeg selv ligger nr. 1 eller hvad er sådan set ligemeget, men meningen med en top10 liste er jo netop at man kan se hvem der har været mest aktive og hvem der har hjulpet folk mest og bedst! Mine point i denne kategori er optjent ved at svare på 55 spørgsmål og nu vil du ved at komme med et svar herinde og tage dine point tilbage komme op på en tredieplads i kategorien. Ikke at det betyder noget, men i og med at antallet af tjente point i en given kategori er den eneste målestok for hvor \"god\" en given bruger er, \"ødelægger\" man lidt den mulighed for at bedømme hinandens kundskaber i disse \"små\" kategorier og det er ærgeligt synes jeg!

Makse>> Du er sikkert klar over det, men jeg må hellere lige præcisere det for en god ordens skyld: Dette er ikke noget personligt, jeg har den største respekt for det arbejde du har lavet herinde på eksperten!

Det var såmænd bare det ;-)
Avatar billede makse Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:19 #4
Fcs > Ja det er lidt trælst. :)
Avatar billede perhoyer Nybegynder
28. oktober 2001 - 15:45 #5
Ja men jeg er da frygtelig ked af at have lavet rod i den. Jeg bød 1500 point fordi det var 1500 points værd for mig!
Min mening var ikke at forrykke nogen balance, men jeg undrer mig dog i mit stille sind over at det er muligt at lave lort i den overhovedet. hvis 60 p. skal være max, kan man vel forhindre at nogen giver mere.-
Men jeg var i panik a la: \"Et glas vand for mit kongerige..\"
Anyway sorry...
10.000 points fra perhoyer
Avatar billede fcs Novice
28. oktober 2001 - 16:12 #6
perhoyer>> 60 point er jo ikke maks., men et antal point der er sat som symbol på et svært spørgsmål. Jeg er heller ikke ude efter dig personligt, men vil gerne skabe en debat om begreberne maks.-grænse for antal point i et spørgsmål og pointinflation. Jeg kan fuldt ud forstå at du meget gerne vil have et svar og derfor smider 1500 point i pulje, det er så bare ærgeligt at det sker som det gør og at det er i en  kategori hvor der ikke er langt op til top 10. Havde det nu sket i en af de andre kategorier, hvor nr. 1 - nr. 10 har over 8000 point havde det jo ikke lavet nogen ballade.

Bare rolig, der er no hard feelings fra min side og jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig i fremtiden - jeg ville bare lige gøre opmærksom på min mening ;-)

Ha\' en fortsat god søndag (det gælder jer alle)
Avatar billede delphi Nybegynder
01. november 2001 - 09:24 #7
Der er jo også mulighed for at flytte den slags til SharksForum