Avatar billede manon Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:47 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

FTP program der både kan op-/Dw-loade ...

Findes der et FTP program der både kan uploade og Dwloade på samme tid  (fra samme server) og hvor det stadig har en god brugerflade som eks. BulletProof?

\\manon

PS: Helst freeware naturligvis *s*
Avatar billede johannielsen Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:48 #1
CuteFTP - WsFTP
Avatar billede nms Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:49 #2
CuteFTP eller SmartFTP!
De kan det hele :)

-NMS
Avatar billede isl19960 Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:50 #3
Windows Commander kan både uploade og downloade i hver sin tråd på samme tid...

http://tucows.worldonline.dk/system/preview/195854.html

Her findes en shareware version....

Windows Commander kan samtidig en masse andre gode ting og sager - bruger den selv meget... :)
Avatar billede futte21 Nybegynder
28. oktober 2001 - 19:50 #4
Avatar billede xenophobia Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:03 #5
cuteftp kan ikke!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:04 #6
(Jeg bruger) FTP Voyager -> det er hammer godt!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:08 #7
xenophobia -> jeg mente nok at kunne huske at Cuteftp ikke kunne, men jeg turde ikke skrive det når jeg ikke var helt sikker... ;)

Windows Commander kan håndtere lige så mange tråde man vil ;)

Windows Commander håndterer samtidig dine filer som erstatning for Explorer/stifinder - og håndterer også pakkede filer... kort sagt \'alt i et\'...
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
28. oktober 2001 - 20:48 #8
cuteFTP kan godt.. man åbner da bare en ny klient og en ny forbindelse (hvilket i praksis også er det der sker, med alle de andre programmer).

For at det kan lade sig gøre at uploade, downloade og browse rundt kræver det at man kan lave mere end een connection til serveren af gangen, hvilket der er mange man ikke kan det ved. (min inklusive)
Avatar billede manon Nybegynder
28. oktober 2001 - 23:10 #9
Nu må i lige blive enige - kan cute_ftp det eller ikke ?
For jeg ved at WS_FTP kan ikke!

Kender i Bulletproof? Sådan en brugerflade ønsker jeg, bare med mulighed for up-/dwload i samme vindue/samme logon/ samme connection!
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:23 #10
Cuteftp kan sagtens køre flere, blot åbn flere cuteftp\'s og connect så til serveren igen, men kan kun hvis serveren tillader flere connections fra den samme IP!

samt windows commander, har jeg ikke prøvet, men det er sikkert samme princip!

-Sanded-
Avatar billede isl19960 Nybegynder
29. oktober 2001 - 09:43 #11
sanded.. -> Windows commander starter en seperat tråd op, ikke et helt program... hver tråd kører i hver sin connection til serveren...

Manon -> Jeg tror ikke du kan få et program der kan uploade og downloade i samme connection... :(
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 13:01 #12
Jada du bruger da blot IE, den kan da begge veje på samme tid.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 13:02 #13
Har lige teste øvelsen det går fint, og det er vel og mærke ikke til egen ftp server, men en på netttet
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 13:04 #14
Det vil sige, at webdrive og ftpdrive kan også udføre samme øvelser.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:24 #15
Hvis der er noget man ikke kan bruge, så er det IE... Den opretter sindsyg mange connections og er i det hele taget ustabil... jeg har dog ikke forsøgt med ver. 6.0 - måske er det rettet... pointen er dog at den med 99% sikkerhed laver to connections - een for upload og een for download...
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:30 #16
Med IE kan du heller ikke se genveje som jeg feks har på min server!! :)

ikke med 5.5 ihvertfald! måske med 6.0! ;)

-Sanded-
Avatar billede isl19960 Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:35 #17
sanded -> det problem havde jeg også med ServU - det løste sig med en nyere version... :)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 15:21 #18
Genveje hvilke genveje taler du om? Jeg kan se alle filer med IE på en ftp server også genveje til andre drev hvis det er det du taler om. Bruger man en ordenlig ftp server som f.eks. Cesar , så er det heller ikke nødvendig med genvej, der oprettes alle mapper i et virtuel område under hver bruger.
Avatar billede canzer Nybegynder
29. oktober 2001 - 15:24 #19
CuteFTP PRO!!! det kan oploade og downloade mange ting på en gang! og man kan selv indstille hvor mange ting man vil have at den skal hente og sende på samme tid!
http://www.download.com
\"Cuteftp PRO\"!

/Canzer
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
29. oktober 2001 - 16:55 #20
Det KAN ikke lade sig gøre at uploade & downloade på samme connection, man skal oprette en seperat connection til hver ting.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2001 - 17:07 #21
Jo med IE kan det godt lade sig gøre og med webdrive og ftpdrive, da det vil være det samme som at flytte fra en disk til en anden og omvendt. Det kan nemlig godt lade sig gøre.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:35 #22
-Kharder-

Genveje til feks Drev eller mapper.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
29. oktober 2001 - 17:43 #23
Kharder .. hvis du forsøger at uploade og downloade med IE samtidigt opretter den en ny forbindelse for hver dataoverførsel.. har lige testet på min egen server, og jeg loggede ind to gange når jeg lavede to ting.
Avatar billede manon Nybegynder
28. november 2001 - 16:14 #24
lukker spm.

Avatar billede isl19960 Nybegynder
29. november 2001 - 13:07 #25
manon -> uden at afgive nogen point for vores hjælp ???
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. december 2001 - 09:04 #26
manon -> Ignorerer du bare ???
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2002 - 15:30 #27
???