Avatar billede shoo Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:31 Der er 1 kommentar

standardklienten ikke installeret korrekt

Jeg har nogle emaillister genereret udfra asp og de virker fint alle, pånær en hvor jeg får (andre ikke, så det må være noget med opsætningen af outlook)følgende fejlmeddelelse:
\"handlingen kunne ikke udføres, da standardklienten til post ikke er installeret korrekt\"
desuden har jeg fundet ud af hvis jeg fjerner en enkelt email fra listen fungerer det fint, altså outlook kan ikke håndtere mere end ca 23 emailadresser i en mail, hvilket er en fejl. hvor retter jeg denne fejl i outlook 2000?
Avatar billede alanberg Praktikant
24. september 2010 - 11:14 #1
nogen gange får jeg et skilt op hvor der står på at min standartklienten ikke er ordenlig instaleret derfor kan jeg ikke komme vidre, sidst jeg fik den var da jeg skulle i kontakt med Horsens komune.
Hvad betyder denne besked og hvad mangler min pc for at jeg kan komme vidre?.
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette?.
Jeg køre Windows 7, hvad kan jeg gøre? hvis noget? Alan.