Avatar billede sand Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:30 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Vudering af Visitkort!

Hej!

Hvad syntes i om dette \"visitkort\"?

www.intercore.dk/gks
Avatar billede futte21 Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:31 #1
Det er zQ godt lavet i flah [NICE]
Avatar billede sand Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:32 #2
skala fra 1-10
Avatar billede egede Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:33 #3
Pænt, den kunne selvfølgelig være meget mere avanceret, men der er der vist ikke brug for i dit tilfælde...
Avatar billede egede Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:33 #4
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:34 #5

Kan ikke lide det billede af manden og pigen, tror ikke at unge vil kunne identificere sig med dem. Jeg kunne også godt tænke mig en cirka pris på kørekortet - men eftersom at det er et visitkort er det nok ikke muligt.
Avatar billede egede Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:46 #6
Meget fedt at bilen har udenlandske nummerplader :)
Avatar billede bobbync Nybegynder
30. oktober 2001 - 19:59 #7
Jeg synes dog at teksten står forkert placeret over de 2 personer. Husk at man læser en reklame fra venstre øverste hjørne til nedre hjørne hjørne
Dvs. sige at man lige når at læse
\"Hvis du altså \" og så ser man billede
men selve ideen i reklamen synes jeg også er til et 7-8 tal. Måske kunne man tage sidste del af teksten under billedet på en eller anden måde.
Avatar billede bobbync Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:00 #8
jeg mente nedre højre hjørne
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:03 #9
Det hedder \"altså\" - ikke \"alså\", som du har skrevet ;-)
Avatar billede sand Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:06 #10
--egede--> hehe det er heller ikke den rigtige bil...bare rolig!
Avatar billede hhjensen Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:06 #11
Det er ret flot, men der er sneget sig en lille stavefjel ind. Det hedder ikke \"alså\" men \"altså\"

Avatar billede prodic Mester
30. oktober 2001 - 20:09 #12
hvad er formålet med \"kortet\"?

En vurdering afhænger meget af formålet...
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 20:20 #13
hvorfor skal folk gå på nettet for at se et billede af en bil og finde telefonnummeret?

Det virker som \"jeg skal også have en side på nettet når nu de andre har det\"

Hellere lidt informationer om lokaler, tider, priser, teorispørgsmål osv.
Avatar billede sand Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:59 #14
--el barto--> Det blander vi mig ikke i! Vi laver bare det vi får besked på :-)
Avatar billede sand Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:01 #15
--el barto-->  øhhh....om igen:-) :

Det blander vi os ikke i! Vi laver bare det vi får besked på :-)

*Gg*
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 21:23 #16
sand> Det gode webbureau laver i det mindste en simpel behovsanalyse....

Sælger man kunden noget forkert første gang kommer de sandsynligvis ikke igen.

Men det må du om :)
Avatar billede jacobchr Nybegynder
31. oktober 2001 - 01:21 #17
Sitet virker ikke i min mozilla eller netscape på Linux ??

/jacob
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 07:04 #18
jacobchr> Det er fordi siden (helt unødvendigt) er lavet i Flash...
Avatar billede bobbync Nybegynder
31. oktober 2001 - 07:17 #19
sand> hvorfor retter du ikke stavefejlen, det er ok med stavefejl, men ikke i en reklame med mindre at man vil opnå at folk omtaler siden pga. af det.
den med alså til altså.
hvis du ikke tror mig så prøv at skrive alså i et word doc og autokorrektur vil lave det om til altså.
Avatar billede jacobchr Nybegynder
31. oktober 2001 - 07:40 #20
el barto >> Flash virker fint nok under Linux.
Men har lige kigget lidt på koden og det ser noget mystisk ud.
sand >> Tror du skulle kigge i din kode i dit AceHTML program, da det ikke virker, da flashfilerne godt nok virker, hvis man henter dem direkte.

/jacob

Avatar billede sand Nybegynder
31. oktober 2001 - 08:20 #21
--el_barto--> Dette er bare et visitkort, og det er det vores kunde ønsker! Ikke andet! Vi har tilbudt at udvide den mere, men det vi har lavet er det kunden vil have! Slut.

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:24 #22
Måske en lidt sjov måde at lave et visitkort på, men den sender et klart budskab. Layoutet er enkelt og tydelig. Der er ikke en masse fyld-ting på den, kun de vigtigste oplysninger. Rent design mæssigt er den måske ikke af så høj kvalitet, men det har ikke rigtig noget at sige så længe indholdet er så godt/tydelig.

Karakter: 9@10

Hvis Køreskolen har en hjemmeside, så synes jeg helt klart at du skal lave et link, fra overskriften/adressen der kommer til sidst.
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
31. oktober 2001 - 13:42 #23
Jeg vil bare gerne lige sige at det er MIG det har lavet det visitkort og ikke sand! Vi er dog begge med i Team Intercore!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
31. oktober 2001 - 14:43 #24
Hvor mange karkter vil i give mig i forhold til at jeg er 14 år?