Avatar billede nms Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:09 Der er 7 kommentarer

Refresh...

Hej allesammen!
Jeg har en chat hvor den refresher hver 4 sek.
<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"4; URL=\"#\">
Men jeg vil gerne have den til at refreshe så hutigt at man ikke ligger mærke til det!
Det er en 2D-chat og jeg vil gerne have at folk skal kunne rykke uden at det hakker.
Skal man bare sætte den til 1,0? eller hvad?

-NMS
Avatar billede parazite Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:11 #1
Man vil altid lægge mærke til det, når du refresher med META. Sætter du den til 1 vil det blot blive et sandt blinkehelvede, hvor folk på modem ikke vil kunne følge med i snakken.
Avatar billede nms Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:14 #2
Hmm.. kan man bruge andet en META?!
Avatar billede parazite Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:16 #3
Du kan prøve med JS, men det kræver en del avanceret programmering. Lur evt. på jubii.dk - mener de har det på deres chat.
Avatar billede durd Nybegynder
02. november 2001 - 18:46 #4
Det kan også laves med java, men det er også en detaljeret sag. Søg på Javafile.com der finder du helt sikkert hva du søger efter... :]
Avatar billede supernewbie Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:33 #5
Lytter med.. Har samme problem.. hvorn har de lavet det på 3dchat.dk ??
Der rykker dne med det samme og man høre ikke kliklyde eller den blinker..
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:35 #6
hehe, dette spm har stået åbent i et år nu, det var dengang n0rmality kun var en lille parazite*LOL*
Avatar billede supernewbie Nybegynder
31. oktober 2002 - 21:48 #7
V d men kan du hjælpe? Står med samme problem ..