Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:22 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

BG. skal være hvid!

Hej er der ikke en der vil lave bagrunden på denne bil hvid alså #ffffff? Og det er kun bilen og dens skygge der skal med! addressen på billedet er:
http://www.mazda.mms.si/323f/images/323-1.jpg
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:32 #1
kigger på det....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:40 #2
gør det noget at antennen ikke er med??
Avatar billede zhark Nybegynder
30. oktober 2001 - 20:48 #3
ser på det
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2001 - 21:02 #4
http://www.ztyxx.f2s.com/xpert/323-1.jpg er hvad jeg lige kunne få det til :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2001 - 21:19 #5
det er sådan et af de billeder der næsten ikk er til at arbejde med pga. skyggen :(
Avatar billede zhark Nybegynder
30. oktober 2001 - 22:14 #6
Nettet er helt af H-til i aften, jeg kan ikke se ret mange links! Men jeg arbejder på dette og andre spm, håber at jeg får et \"svar\" med, inden der lukkes!?
Avatar billede uap Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:11 #7
Avatar billede myplacedk Nybegynder
30. oktober 2001 - 23:44 #8
Det her er vist det pæneste jeg umiddelbart kan lave, uden at skulle tegne en ny skygge:

http://www.myplace.dk/eksperten/127647/1.jpg

/Niels Andersen
Avatar billede zhark Nybegynder
31. oktober 2001 - 00:57 #9
Nå... ja - der er kommet andre svar, men jeg har ikke tid til at kontrollere om de er bedre end mit!  Håber der er et du kan bruge?
http://www.friserverplads.dk/zhark/323-1c..jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
31. oktober 2001 - 01:05 #10
Jeg kan naturligvis rette små \"fejl\" og evt. str på billedet, men hva\' det kan de andre jo også, så... hvad menr du?
Avatar billede zhark Nybegynder
31. oktober 2001 - 01:12 #11
Den fil \"myplacedk\" har lavet fylder jo dobblelt  så meget som mit!
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. oktober 2001 - 05:44 #12
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 08:36 #13
Mit forslag fylder helt bevidst meget. Så kan kaptajnen selv ændre kvaliteten, give mig en ønsket filstørrelse, eller sådan noget.
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:21 #14
Tjoe, her er mit forslag. Det KAN ikke gøres bedre. Bunden kan ikke blive anderledes, da den er hel sort.

www.locturian.dk/mazda.jpg
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:49 #15
locturian >> A hva\'? Kan det ikke blive bedre? Har du set de andres, fx. min?
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:58 #16
Ja, har set din. Ja, jeg kan da godt sætte noget blur på i bunden, som du har valgt at gøre, men har også lagt mærke til nogle steder på \"din bil\" hvor du lige har blurret kanterne.. .Ser ikke yderligere smart ud :)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:07 #17
locturian >> Jeg har ikke blurret noget som helst. Jeg har bare ændret den blå baggrundsfarve på skyggen til hvid. Det gav et lille problem ved baghjulet, som jeg løste ved at slette lidt skygge der.

Prøv at sammenligne mit billede med originalen. Du vil se at min skygge er præcist magen til, bortset fra at den er lidt mindre ved baghjulet.
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:52 #18
Snakker mere om højre side af bilen, hvor det er tydeligt at du har blurret den lidt... (lige ved siden af højre forlygte)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:07 #19
locturian >> Hør nu her, jeg har altså ikke blurret noget som helst. Jeg har ikke flyttet på nogen som helst pixels overhovedet.
Nu jeg kigger efter kan jeg se, at der er lidt blåt ved bilens venstre forhjul. Det kan jeg lige fjerne, hvis spørgeren gerne vil have det gjort. Men jeg har altså ikke blurret noget, og kan ikke se hvad du mener.
Kan du ikke lige markere det sted du mener jeg har blurret?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:13 #20
tag dog lige at stoppe en gang, det kan da være lige meget hvem der har gjort hvad eller ikke ved billederne, det er jo helt op til kaptajn_jespersen at vælge hvad der er som han vil have det, uagtet at en har gjort noget eller ej, der er sq snart alt for meget fnidder her på eksperten mellem brugerne, i jagten på point´s hellige navn, husk lige at de point ikke kan betale regninger på posthuset eller andre steder for den sags skyld...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:22 #21
ztyxx >> \"Det KAN ikke gøres bedre\" er jeg helt overbevist om er direkte forkert. Derfor vil jeg ikke bare lade det stå.
Hvem snakker i øvrigt om point? Jeg gør ikke...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:26 #22
myplacedk, jeg sagde ikke at du talte om point, men det lyder som om at det ligger mellem linierne, det KAN ikke gøres bedre, lyder for mig som : jeg har lavet det bedste og skal have point....
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:31 #23
ztyxx >> Jeg synes da selv jeg er kommet med det bedste bud so far, og at jeg dermed skal have point. Det vil jeg ikke lægge skjul på.
Men det er slet ikke det, det drejer sig om for mig her. Jeg vil bare overbevise locturian om, at man godt kan ændre baggrunden selv om der er flydende overgang mellem forgrund og baggrund. Og det uden at tegne, blurre osv.
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:32 #24
Humm - der er vist nogen der føler sig trådt over tæerne? - For at uddybe mit \"Det kan ikke gøres bedre\", var det ment med, at hele bg\'en var erstattet med hvid, og derfor imødekommer brugerens forespørgsel. Jeg gjorde også opmærksom på, at det sorte i bunden, måske kunne gøres anderledes, måske i form af noget skykke/blur.

Anyway, jeg elsker bare at diskutere sådanne ting, er ikke fordi at jeg er vild efter point :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:33 #25
oki, det var nu ikke min mening at skulle starte et slagsmål, men du må give mig ret i at der for tit er for meget brok og bøvl her, så det var det jeg ville tale lidt imod.
No hard feelings???
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:37 #26
locturian >> Nårh, du mener at skyggen også skulle væk? Nej det kan man ikke på dette billede. Derfor gik jeg ud fra, at den skulle beholdes.

ztyxx >> Hmm... Det ville jo være rart nok hvis der var ét korrekt svar til hvert spørgsmål, hverken mere eller mindre. Men sådan fungerer det jo ikke, uden der er en \"editor\". :)
Hvis der står noget forkert, så synes jeg da man bør bemærke det.
\"No hard feelings???\" - selvfølgelig ikke. :)
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:42 #27
Nej nej Myplace.dk ;)

Mener; www.locturian.dk/1.jpg - DER :)

Og nej, ikke skyggen...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:47 #28
Nårh, der har jeg bare ramt lidt ved siden af... :)
Det er den slags sjusk der opstår, når jeg arbejder for sjov. :) Jeg koncentrerede mig egentlig om skyggen, den kan jeg se folk havde problemer med.

Men det er altså ikke blur, det er bare lidt af baggrunden du kan se.

Men hvad mener du så med \"det sorte\"? Hvorfor mener du ikke at mit er bare en smule bedre end dit?
Avatar billede locturian Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:49 #29
Dit sorte er HELT klart bedre end mit, men jeg fokuserede heller ikke på det sorte. Hvis jeg nu gad (mega doven) at gøre noget ved det sorte, og lave en skygge, kunne jeg godt lave det bedre, ja.

Men indtil videre så er dit sorte da det klart bedste, ingen tvivl der.
Avatar billede zhark Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:54 #30
Mit første forsøg var lidt kikset, så jeg prøver igen:
http://www.friserverplads.dk/zhark/mazda.jpg
Avatar billede myplacedk Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:57 #31
locturian >> Okay. Men kunne evt. tage min skygge, og kanten fra en anden. Jeg er nemlig for doven til at tegne kanten op. :) Det gik det meste af min tid med...
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. november 2001 - 18:29 #32
h
Avatar billede myplacedk Nybegynder
06. november 2001 - 20:04 #33
Hvad hulen foregår der her?
Adskillige personer har siddet og arbejdet med det her, og uden kommentarer skrotter du hele, og tager pointene igen.
Avatar billede uap Nybegynder
06. november 2001 - 23:04 #34
Myplace>> Det er jo ikke til at vide om han virkelig har skrottet alle, eller bare har taget det han syntes bedst om uden at gi\' point :-(
Avatar billede zhark Nybegynder
06. november 2001 - 23:19 #35
Ja det er sku for ringe - men han er også anmeld for snyd i:
http://www.eksperten.dk/spm/130447 så han nok yt!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
07. november 2001 - 15:24 #36
Ja, det var jo også min tanke. Jeg tror det er en god ide at skrive sit navn hen over billedet indtil man har fået sine point. Det her er da for lamt.