Avatar billede mahatman Nybegynder
31. maj 1999 - 18:12 Der er 8 kommentarer

Netscape Messanger

OK, på en eller anden måde har jeg lavet min mail-konto om, så jeg ikke kan hente mails mere. Hvordan kan jeg genoprette min mail-profil eller bare oprette en ny? Jeg er helt på herrens mark og det haster faktisk lidt. Du er en kammerat, hvis du gider hjælpe mig, en computer-mongol.

Hilsnerz
e-mil
Avatar billede mahatman Nybegynder
31. maj 1999 - 18:13 #1
Denneher er nem. Oprettelse af mail-profil??
Avatar billede zenzoria Nybegynder
31. maj 1999 - 18:22 #2
Hvad for et email porgram bruger du !!
Avatar billede zenzoria Nybegynder
31. maj 1999 - 18:22 #3
program
Avatar billede graae Nybegynder
31. maj 1999 - 19:37 #4
Hvis du bruger Outlook, eller noget lignende, gør du følgende:

Funktioner
  Konti..
      Post

/Graae
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 08:23 #5
Hallo graae og zenzoria. Prøv lige at læse overskriften!!! (At det så er stavet forlert, det er en hel anden sag)
Avatar billede snowball Novice
07. juni 1999 - 08:27 #6
Ups...forlert = forkert. Sorry!!!

Prøv at gå ind i preferences --> Mail & Newsgroups --> Mail servers og kig om du har skrevet den rigtige mail server og username.
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 03:56 #7
snowball: jeps. MEN:

Mail&newsgroups og SLET din profil og OPRET den igen (redigering tillader ikke ændring af fx. indgående servers password. :-)
Avatar billede vallemanden Nybegynder
27. september 2004 - 16:09 #8
HMMMM måske er det på tide at lukke dette spg