Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 2001 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Få min !\"#@ applet til at virke!

Jeg har hentet javaapplet\'en Explorer 2.0 fra http://www.naturallyj.com da jeg er igang med et projekt på mit arbejde og skal bruge en let overskuelig menu.
mit problem kan ses på http://ghostcom.nerdheaven.dk/1/1.htm
applet\'ens baggrundsfarve forbliver hvid uanset hvad jeg gør. Den skulle gerne have farven #CCCCCC.
Efter hvad jeg efterhånden har fundet ud af, er det class-filerne jeg skal have fat i. Jeg har prøvet at decompile filen jexplorer.jar som applet\'en er baseret på og fumlet lidt rundt med class filerne men uden resultat.
Er der en venlig sjæl der gider prøve at få skidtet til at virke med min farve? det bedste vil være hvis du/I kan få ændret sourcekoden så jeg via html kan sætte en parameter som f.eks.
<param name=\"bgcolor\" value=\"#CCCCCC\">
eller lignende.
jexplorer.jar kan hentes her:
http://ghostcom.nerdheaven.dk/1/jexplorer.jar
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 2001 - 20:55 #1
glemte lige at skrive min mailadresse hvortil den nye jexplorer.jar kan sendes til :)
kir@mail.tele.dk
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 2001 - 21:19 #2
hvis der er nogen der har tænkt sig at kaste sig ud i det, gider vedkommende så ikke lige skrive en kommentar så jeg ved om jeg skal vente eller finde en løsning andetsteds? :)
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
05. november 2001 - 23:17 #3
Der er oxo denne param:

<PARAM NAME=\"key\" VALUE=\"BMCEV56BS1A2H5\">

Hvilket sikkert har noget at gøre med at man skal købe den for at få alle options. Denne key vil sikkert ikke virke på dit site da den er lavet ud fra domainname.

Så du bliver nok nok nød til at punge ud hvis du vil have alt funktionalitet.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. november 2001 - 23:30 #4
hmm...der står jo den er helt gratis. men hvis det ikke skulle være tilfældet, ved du så et sted hvor jeg kan finde en applet med tilsvarende funktioner? applet\'en skal have samme animerede fold-ud og fold-ind funktion.

Avatar billede lyhr007 Nybegynder
05. november 2001 - 23:51 #5
http://www.viewsource.dk/javacat.asp?ident=4

Der er templig mange menu\'er træ\'er etc.
Prøv at se om du kan finde en der.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. november 2001 - 22:16 #6
der var mange gode, men dem jeg kunne bruge var enten shareware (selvom der stod de var gratis) eller af samme problem som ovenstående :(
du får lidt for ulejligheden alligevel :)