Avatar billede g-and Nybegynder
06. november 2001 - 17:29 Der er 1 kommentar

Værktøj til MS office97 ?

Er der ikke en hjemmeside, hvor man kan downloade nyt værktøj til sin office, såsom en bedre udgave af stavekontrolen, og meget mere. Jeg har lige instaleret det gamle office97.

Avatar billede tmceu Praktikant
06. november 2001 - 17:43 #1
Der findes www.microsoft.com/downloads hvor du kan downloade div. add-ons, men jeg tror nu ikke du skal forvente at finde nogen bedre stavekontrol end den du har. Mener i øvrigt at stavekontroller skal købes udover dem der følger med på 97.

Og så skal du nok ikke forvente at der dukker ret mange nye ting op til 97. Eks. gør Microsoft alt hvad de kan for glemme alt om tidligere versioner, hver gang de frigiver en ny.

http://download.cnet.com/downloads/ plejer også at have nogle Office 97 downloads liggende.