Avatar billede the_freak Nybegynder
07. november 2001 - 14:46 Der er 3 kommentarer

3D studio max hjælp!

Denne her er let...
Jeg har importeret et billede i 3ds fil og vil gerne gøre det mindre... hvordan gør jeg det?
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. november 2001 - 16:29 #1
Bare brug Uniform Scale... På Main Toolbar (den øverste panel du ser når Studio Max lige er åbnet) er der en masse ikoner... en af dem hedder Scale. Holder du eventuelt knappen nede et lille stykke tid kan vælge forskellige måder at scale...

Håber det er svar nok.
Avatar billede melieha Nybegynder
07. november 2001 - 22:36 #2
Hvis det er når billedet er færdigt og skal renderes, så tryk [F10] og der kan du så vælge størrelse...
Avatar billede zerohero Nybegynder
27. februar 2002 - 16:20 #3
the_freak>> Måske det var på tide at lukke dette spørgsmål! :-)