Avatar billede _dnul_ Nybegynder
07. november 2001 - 16:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CS CS CS IGEN IGEN IGEN IGEN!!!!!! DHOOOO

hva med at opret en kategori for cs ??

Hver 10 spm er om cs!! :-/
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 16:24 #1
genialt forslag - jeg er oss ved at være seriøst træt af at høre om CS
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 16:27 #2
Hvis der bliver oprettet en kategori om det, så kommer der bare endnu flere til. Gennemsnitsseriøsiteten for gamere er (som jeg har oplevet det) noget under det niveau, vi generelt holder os til herinde. Derfor, nej tak til spil/CS-kategorier. Lad dem der VIL spørge herinde spørge i Fri Debat, og lad resten finde andre steder at belemre. :)
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2001 - 16:29 #3
hva så med at gamerne oprettede cs-eksperten og gik derind og stille spørgsmål og aldrig selv svarede på nogen :)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
07. november 2001 - 16:29 #4
Det er fordi, at der på det sidste, har været voldsomme problemer med CS - og det er ikke kun MIG men mange andre, der også har problemer med Counterstrike...
Prøv at tage et kig på udenlandske forums, så kan du se, at der er mange, der har samme problem...
Du skal bestemt ikke tro,at vi skriver alt det om CS for sjov skyld, vi ville også meget hellere, at vi kunne blive fri for alle de problemer.
Hvis Sierra bare tog sig sammen, og lavede deres Counterstrike ordentlig, så ALLE kan spille det, ville der slet ikke være alle disse CS-debatter...

Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 16:30 #5
Der er gamesites nok i denne verden - hvorfor kan de ikke bare holde sig til dem? :)
Avatar billede parazite Nybegynder
07. november 2001 - 16:31 #6
cyberlsn : I kan jo også bare smutte ind i et decideret gamer-forum (lamer-forum, måske? ;) ) som gamereactor.dk.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
07. november 2001 - 16:42 #7
Nej, for på Eksperten.dk sidder der jo nogen 24 timer i døgnet, og der går ikke lang tid, før man får svar igen...
Det er pisse irriterende, at skulle vente til næste dag, med at få et svar, bare fordi der ikke kommer nok, og bare fordi, at de der kommer, måske kun checker debatten 3 gange om dagen...

Jeg har tit oplevet, at jeg har fået svar tilbage 2 min. efter jeg har svaret/kommenteret noget.