Avatar billede _dnul_ Nybegynder
07. november 2001 - 20:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

freepaq\'s regler

Er der nogle der kan skaffe en direkte url til deres regler for indhold på siden osv. ??
Avatar billede well_r Nybegynder
07. november 2001 - 20:20 #1
Begrænsninger på indholdet
Freepaq blander sig generelt ikke i hvad du har liggende på dit site - vi har for eksempel intet imod at hoste kommercielle sites. Der er dog alligevel visse ting vi ikke tillader :

Vi tillader ikke ulovlige filer såsom piratkopier af programmer, musik eller film.
Vi vil ikke hoste erotiske sites så vi tillader ikke pornografisk materiale. Vi accepterer billeder af afklædte mennesker men ikke fremstillinger af seksuelt samkvem. Enhver form for børneporno vil øjeblikketligt blive politianmeldt.
Du må ikke bruge vores server som midlertidig harddisk, så filer du lægger op skal være tilgængelige for brugerne af dit site.
Avatar billede well_r Nybegynder
07. november 2001 - 20:20 #2
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 20:21 #3
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. november 2001 - 20:22 #4
damn, too slow :-)
Avatar billede well_r Nybegynder
07. november 2001 - 20:24 #5
heheheheheh :p
Avatar billede well_r Nybegynder
07. november 2001 - 20:24 #6
takker for point :D
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
07. november 2001 - 20:33 #7
selv tak :)