Avatar billede _dnul_ Nybegynder
08. november 2001 - 13:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

link tak

en side der omhandler sinus tak!
Avatar billede disky Nybegynder
08. november 2001 - 14:02 #1
Avatar billede gfx Nybegynder
08. november 2001 - 14:23 #2
Svans: Hvorfor kalder du dig Benjamin, når du hedder Peter...
http://212.242.55.170/ph4/index.php3?page=forum
Avatar billede disky Nybegynder
08. november 2001 - 14:25 #3
gfx: hvem snakker du til ?
Avatar billede gfx Nybegynder
08. november 2001 - 14:32 #4
Det er ikke til dig disky....Bare rolig...
Men til _dnul_ eller hvad han nu hedder...

Avatar billede disky Nybegynder
08. november 2001 - 14:36 #5
okay, for jeg hedder hverken benjamin eller peter :)
Avatar billede gfx Nybegynder
08. november 2001 - 14:37 #6
:-]
Avatar billede dar Nybegynder
08. november 2001 - 15:24 #7
*lol*
Avatar billede _dnul_ Nybegynder
09. november 2001 - 08:37 #8
gfx: Hvad med at tænke før du taler ?

Der er ligesom flere bag PH4.dk da det er en seriøs side som hjælpe sine brugere så godt som muligt.

I forhold til fx. din side www.skolestof.dk som ikke er andet en kopi fra diverse internetsider.
I er vel nok gode at kunne på over 100 opgaver uden at have en upload-funktion. Virkelig flot KOPI arbejde!
Og desuden så synes jeg det er bare lidt for plat at i har kopiret jeres guides fra andre side.
Hvad med at være lidt seriøs ? - Det er jo fremtiden.
Sluttelig vil jeg lige sige at jeres side skoder for vildt. Har du lavet overhovedet lavet noget selv ? Du må være meget glad for eksperten\'s hjælp. Hvis jeg var dig vil jeg lukke af og opstarte en pølsevogn! SÅ KAN VI ANDRE I DET MINDSTE FÅ FRED!!! ... desuden lad vær med at spamme i vores forum en anden gang for ellers vil der være en opringning fra PH4.dk advokat.

Hilsen
Peter Hansen
PH4.dk

ICQ: #120625933