Hver gang jeg tænder min computer fra kold tilstand sker der ikke noger. Den arbejder, men der kommer ikke billede frem på skærmen, det kommer der først når jeg RESETer den så starter den normalt op. bortset fra at nogen gange kommer den med denne meddellese efter det der windows flag har været der: Under initialiseringen af enheden CONFIGMG windows beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren.
Denne side indeholder artikler med forskellige perspektiver på Identity & Access Management i private og offentlige organisationer. Artiklerne behandler aktuelle IAM-emner og leveres af producenter, rådgivere og implementeringspartnere.
Jeg har et G-force V8200. Så vil jeg installere XP og Boote fra Cd romen. Det kunne jeg fint lige indtil, hvor den har tjekket hardwaren og skal slå over på billedet, hvor man acceptere licensen. Der går den i stå. SÅ sætter jeg mit gamle Matrox G200 i og der køre den videre og intet problem. Jeg får inlæst windows Xp og først derefter skifter jeg Matrox Kortet ud med G-Force 3 V8200 Delux. SÅ køre det hele fint. Sådan næsten da. Hvis computeren har været slukket i længere tid. SÅ når jeg starter første gang er der sort skærm, eller skærmen tænder ikke. Så trykker jeg på reset knappen og så slå skærmen til, men der kommer så kun Bios/billedebeskrivelse af, G-Force kortet V8200. Så trykker jeg på reset igen, og så Siger den pludselig det dejlige bip og indlæser windows Xp og så køre det fint. Kan da godt slukke for maskinen og tænde igen. Det er kun når den har stået slukket i længere tid for det meste.
Efter problemet har jeg.
Opdateret Biosen. (ik hjulpet) - Må være hardware problem - eller i Bios ? ? Da ingen drivere til noget når at blive indlæst?
Bios 7AJA Bundkort - Via KT133
Geforce III V8200 Delux ( AGP )
XP køre ellers fint og det hele når jeg får startet op, men det irretere mig da, at nå computeren har været slukket, at når jeg så tænder skal jeg trykke på reset knappen en 3 gange, før jeg kommer videre, som over booting og til begyndelsen af indlæsningen af Windows Xp.
( En tanke? Ku det være et ben på prossesoren, eller..noget med strømmen, ?? ? ? FUck det irretere mig sådan noget piss
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.