Avatar billede Slettet bruger
09. november 2001 - 10:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu Liteline 5033

Hej Drenge!

Jeg har en maskine med ovennævnte modelnummer. Spørgsmålet er nu om det kan lade sig gøre at købe RAM til denne, og i så fald hvor. Jeg har fået mig snuset frem til RAM typen som er:

EDO SO-DIMM RAM - der sidder nu 32 Mb i maskinen og der kan sidde max 96 Mb RAM.

Alt hjælp er velkommen.

Har været en tur omkring Kingston, hvor jeg desværre ikke fandt noget :(

Kim
Avatar billede azezazez Nybegynder
09. november 2001 - 11:04 #1
prøv at ringe / skrive til Fujitsu. Jeg har selv en Toshiba bærbar og ram til denne laves kun af toshiba tilsyneladende. men hos toshiba kostede de alt for meget, så jeg fandt en forhandler som solgte dem meget billigt. det kan jeg kun anbefale
Avatar billede koep Nybegynder
09. november 2001 - 11:30 #2

Product Information New Search  (Step 3 of 3)

Brand: Fujitsu
Category: Notebooks
Model: LiteLine
Series: 300, 350, 5033

--------------------------------------------------------------------------------

Standard Memory: 32MB (Non-Removable)
Maximum Memory: 96MB
Expansion: 1 Slot
Comments: May be upgraded from 8MB to 96MB by using FUxxN6 EDO Memory Modules.

--------------------------------------------------------------------------------

P/N
Cap.
Description
Pcs.
Mfg. P/N

FU08N6  8 MB EDO Memory Module 1 FPCEMO1A PL090175
FU16N6  16 MB EDO Memory Module 1 FPCEMO2A PL090176
FU32N6  32 MB EDO Memory Module 1 FPCEMO3A PL090177
FU64N6  64 MB EDO Memory Module 1 -
Info No.:9457 23/12/99  07/07/99
* All Manufactures are registred and/or trademarks of their respected companies.

Copyright © 2001 Dataram International. All rights reserved.

Avatar billede koep Nybegynder
09. november 2001 - 11:31 #3
Udtræk fra DataRam´s hjemmeside. Jeg ved at f.eks. computercity kan bestille disse produkter som også plejer at være i en billig prisklasse