Avatar billede ibenhansen Nybegynder
12. november 2001 - 17:06 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Hva gør vi forkert eller hva skal vi gøre ?

Hej alle sammen ja det er mit første spørgsmål her på www.eksperten.dk og jeg kom først til i dag.
Jeg har fået dette her vidunderlige system på vores pc ja det var slet ikke nødvendigt men min mand ville ha det på selvom han ikke ved en s... om det.
Men her kommer det så eller et af mange.
vi kan ikke få vores adressefelt frem i bundlinen og hva skal vi gøre for at få start menuen til at lige winme for det kan man nemmelig godt men vi jeg ved bare ikke hvordan.
og vi vil også gerne have vores links frem i start så vi kan finde de url frem vi gerne ville have lige som før så vi ikke skal åbne en side hvergang vi skal ned i foretrukne.Og så lige det sidste for denne gang vi mangler også en masse iconer på vores skrivebord.der er kun skraldespanden.
Venlig hilsen Iben Hansen skovlunde
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
12. november 2001 - 17:12 #1
1)
Højreklik på bundlinjen og vælg toolbars >> address.

2)
Højreklik på bundlinjen og vælg properties >> start menu >> classic start menu.

3)
Højreklik på skrivebordet og vælg properties >> Desktop >> customize desktop og vælg de ikoner du vil have
Avatar billede webmonster Nybegynder
12. november 2001 - 17:13 #2
nede i \"bundlinien\", trykker du på : højre mus, og vælger Toolbars -> address

derefter, tryk på højre mus igen,
hvis lock the taskbar er \"valgt\", så tryk på den, så kan du derefter trække Adressefelt ud så du kan bruge det...

Avatar billede amyand Nybegynder
12. november 2001 - 17:13 #3
Det med startkanppen.... Højreklik på taskbaren og vælg egenskaber (properties)vælg \"Start menu\" og så calssic view, så skulle den være klaret.

adresse feltet: vælg View/Toolbars/adressbar og så skulle den være klaret
Avatar billede x3me-brain Nybegynder
12. november 2001 - 17:19 #4
Den med linksene i start menuen:
Højreklik på bundlinjen og vælg properties >> start menu >> customize og sæt hak i display favorites
Avatar billede resten Nybegynder
12. november 2001 - 17:19 #5
først ikke så mang point.

hvis du ikke kan få dit adresse feldt frem skal du sætte et vingeben i lock the taskbar så skulle du gerne trække din adresse frem
og dine link (favoritter) der kan du lave noget smart i xp gå ind og søg efter favorit og når du har fundet mappen kan du også lægge den ned i bundlinien ved siden af uret ligesom du kan lægge my computer ned også,og hvis du ikke har nogen genveje på dit skrivebord så kommer de automatisk frem hvis du laver din start menu om til windows classic og det kan du gøre ved at høre klikke nede i bundlinen igen *G* så klik på egenskaber og startmenu og så er der et par muligheder og vælg så windovs clascic. og så kommer de.
Avatar billede resten Nybegynder
12. november 2001 - 17:20 #6
det skulle være et svar :)
Avatar billede ibenhansen Nybegynder
12. november 2001 - 18:19 #7
Alt det virker mange tak men for man ikke point hver gang jeg kliker på et banner det troed jeg mean gjorde nå men mange tak for hjælpen
Avatar billede ibenhansen Nybegynder
12. november 2001 - 18:26 #8
lige et spørgsmål til hva ska jeg gøre når den vil opdater.
Venlig hilsen Iben Hansen
Avatar billede amyand Nybegynder
12. november 2001 - 18:27 #9
Da jeg går ud fra at det er en original version du har, så sig ja tak - lad mig endelig opdatere og rette alle de fejl som der er i WinXP :)
Avatar billede resten Nybegynder
12. november 2001 - 18:34 #10
ja gør som amyand siger bare hent de opdateringer der er.

Takker :)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2001 - 23:58 #11
Det var godt nok en stak point for så simpel et spørgsmål og det kan man være bekendt at tage fra en ny bruger??
Avatar billede resten Nybegynder
13. november 2001 - 13:43 #12
Kharder> hmmm mange point tjaa det har du da helt ret i men har du ikke fået 305 point for et svar der kun var 30/60 point værd ?
men nu skal vi ikke side her og diskuterer har jeg fået for mange point så leverer jeg dem til bage jeg vil ikke have titlen ligrøver på mig :)
Avatar billede resten Nybegynder
13. november 2001 - 13:44 #13
Iben Hansen jeg håber ikke du føler du ikke har fået svar nok for dine point.