Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 19:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Eye Q Musikvideo

Er der nogen der ved hvor man kan finde Musikvidoen til popstars bandet Eye Q? ALtså musikvideo til \"I want what she got\".

Vil meget gerne have et link!
Avatar billede fcs Novice
12. november 2001 - 19:24 #1
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 19:26 #2
Det eneste du kan få lovligt er den real media fil som fcs henviser til.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 19:38 #3
Det skal helst være til Windows Media Player, da jeg ikke har real player
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 19:40 #4
Kan det overhovedet ikke lade sig gøre, at få den til at ligge på ens egen computer, istedet for at den linker til et sted på nettet!
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 19:40 #5
Så må du finde real player, for du finder ikke noget til media player! :)
Grunden til de bruger real player er, at man ikke downloader videoen, og derfor ikke kan videredistribuere den, når man har set den. :)
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 19:41 #6
Nej, det kan det ikke. Ikke lovligt, anyways. :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2001 - 19:53 #7
ok, det er der ikke noget at gøre ved
Lukker igen
Avatar billede parazite Nybegynder
12. november 2001 - 19:55 #8
Øh... gav fcs dig ikke et svar!?
Avatar billede hotpop Novice
12. november 2001 - 20:27 #9
jacobclausen> du skylder point væk til fcs, for han gav dig et svar.
Avatar billede wwc Nybegynder
12. november 2001 - 21:30 #10
jeg veed godt at spørgsmålet er lukker, men på www.eyeq.dk, er de både til realplayer og mediaplayer
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2001 - 09:01 #11
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 15:57 #12
parazite, øhm .. se\'følig kan man det .. med StreamBox VCR som er et fuldt ud lovligt program.
Det kan hente streamen ...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2001 - 16:28 #13
tdaugaard  >> HVor kan jeg hente det program?

Det vil sige at jeg bare kan gå ind på eyeq.dk og optage musikvideoen der?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 16:30 #14
jacobclausen, hvis du kopiere adressen til .ram filen her så er det faktisk bare at trykke et par steder i programmet, så går den i gang med at hente den (den fylder 2 MB)...

Hmm .. jeg kan ikke huske adressen, men skal da gerne lige lægge ZIP filen og til D/L ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 16:34 #15
http://tdaugaard.place.nu/x/StreamBox_VCR.zip (516 KB)

Start VCR.EXE og klik på \"Plus\" knappen på toolbaren for at hente en stream.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. november 2001 - 19:11 #16
tdaugaard  >> Har du ikke icq, så du lige kan give lidt vejledning?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2001 - 19:17 #17
Jo, jeg har ICQ men jeg vil ikke have flere på min liste - sorry.
Du kan emaile mig på tdaugaard@bizzy.dk istedet...