Avatar billede koep Nybegynder
13. november 2001 - 09:03 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

POP3 e-mail online

Er der nogle der kender et godt sted at tjekke sin POP3 e-mail online?

(robotten.dk/mail virker ikke)
Avatar billede disky Nybegynder
13. november 2001 - 09:07 #1
www.hotmail.com

Bruger den selv til 3 forskellige pop3 kontoer, og den sletter ikke mail hvis du ikke ønsker dette.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. november 2001 - 09:11 #2
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. november 2001 - 09:11 #3
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. november 2001 - 09:12 #4
Den sidstnævnte kan du endda selv smide på din hjemmeside hvis dit webhotel har jMail installeret .. hent kildekoden her:

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=download&id=239
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. november 2001 - 09:20 #5
Avatar billede koep Nybegynder
13. november 2001 - 09:49 #6
torbenmelander > Den der CHT den virker ikke
Avatar billede disky Nybegynder
13. november 2001 - 10:34 #7
men det gør Hotmail.
Avatar billede koep Nybegynder
13. november 2001 - 10:55 #8
Disky.... sidste gang jeg brugte et svar fra dig kunne jeg ikke komme i kontakt med min maskine. Desuden hader jeg hotmail.

Og en sidste pointe er at du har sagt du ikke gider svare på mine spørgsmål, så jeg kan kun sige jamen fint hvis du har det sådan så hold dig væk for jeg gider alligevel ikke høre på dig
Avatar billede disky Nybegynder
13. november 2001 - 11:05 #9
uha hvor er det dog synd for dig.

Hvis du har fulgt et råd jeg er kommet med og din maskine ikke virkede, er chancen for det er en fejl 40 på din side ret stor.

Men okay, spild du bare kostbar som en lille dreng.

Underholdning er altid rart :)
Avatar billede koep Nybegynder
13. november 2001 - 11:08 #10
he he som altid er du dybt dum

det var din løsning der gjorde at jeg ikke kunne komme i kontakt med maskinen heldigvis fandt jeg da selv en løsning på det
Avatar billede disky Nybegynder
13. november 2001 - 11:10 #11
Tja den dumme er vist dig siden du overhovedet bliver nød til at spørge på eksperten.

Men det er jo dit problem, \'i could not care less\'

I modsætning til dig bærer jeg ikke nag.

Hav en fortsat god dag, stakkels uvidende bruger :)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
13. november 2001 - 13:40 #12
koep > ups, han har ændret adressen til www.cht.dk/mail/ men nu skal man være tilmeldt for at bruge servicen ...

Tak for point ;-)
Avatar billede koep Nybegynder
13. november 2001 - 14:49 #13
Takker for hjælpen

Men robotten.dk virker rent faktisk igen :-)