Avatar billede stelki Nybegynder
13. november 2001 - 16:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Popup

er derr nogle der kender et script der gør at første gang bruger kommer ind på en side så dukker der et popup-vindue op???

det må ikke være med cookies
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. november 2001 - 16:27 #1
Hvordan vil du så gøre det?? Smide det ind i en database???
Avatar billede parazite Nybegynder
13. november 2001 - 16:27 #2
Hvis det ikke må være med cookies, hvordan vil du så se om det er første gang personen kommer ind på siden? :)
Avatar billede thyrring Nybegynder
13. november 2001 - 16:31 #3
Hvad er der i vejen med at lave det med cookies.
Avatar billede stelki Nybegynder
13. november 2001 - 16:37 #4
ok så med cookies da???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. november 2001 - 17:31 #5
Du kan også smide din side i et frameset, og sætte onload\'en på framesettes bodytag.
Avatar billede stelki Nybegynder
14. november 2001 - 14:09 #6
ingen frames tak
Avatar billede codebase Praktikant
14. november 2001 - 14:14 #7
.. ellers laver du en gul baggrundsfarve, og blå font, i støørelse 3, så kommer brugeren kun en gang...

...så det kan løses uden cookie, hvis det er det man vil :-) *gggg*

_codeb@se.dk

BRUG COOKIE, hvis det skal virke rigtigt..
Ip nummeret kan være fra et lokalnet med manger bruger på.. derved er det kun den første bruger der ser dit popup vindue...