Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. november 2001 - 01:38 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

So long...and thanks for all the fish...bye bye

Så er det min tur til at hoppe fra. Jeg har mistet lysten/glæden ved dette forum og har derfor besluttet at stoppe helt.
Det var sjovt så længe det varede og glem nu ikke at det endegyldige svar på alt er 42 :)

/Kim Rosgaard
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. november 2001 - 01:40 #1
Det må jeg sige ... det er jeg da ked af at høre :-(

Hvor langt er et stykke A4 papir ? 42 ..

hmm .. 42 passer ikke hverken i centimeter, millimeter, meter eller noget .. !? *loller*
Avatar billede perj Nybegynder
16. november 2001 - 01:42 #2
Det er heldigvis helt frivilligt, men du kan jo kigge med over skulderen :o)
Bye bye.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 01:42 #3
:( sikke mange mennesker der smutter
Avatar billede perj Nybegynder
16. november 2001 - 01:45 #4
Immervæk er der lige nu: Online brugere  41
Håber ikke vi alle skal være friske om få timer.
Jeg synes dog godt man kan begrunde sin afsked inden man helt smutter.
Avatar billede tmceu Praktikant
16. november 2001 - 01:51 #5
Selv om jeg ikke kender dig, so long...

Men kan du ikke lige oprette et \"den der kommer først spørgsmål\" med alle dine 72079 point, det bliver sg nok ikke opdaget at der er udskiftning i top 10 alligevel :-)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. november 2001 - 01:51 #6
Jeg skal gerne begrunde min beslutning inden jeg afmelder mig helt. Sådan som eksperten.dk har udviklet sig, afspejler pointene ikke længere hvor god man er til IT, men hvor god (?) man er til at skrabe point sammen. Det er i mine øjne intet værd og det er grundlaget for at stoppe.
Avatar billede staaland Nybegynder
16. november 2001 - 01:52 #7
TTFN - vi kommer til at savne dig her - men _VI_ ses jo nok indimellem :P
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. november 2001 - 01:56 #8
Staaland: uden tvivl :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. november 2001 - 02:08 #9
lukket og afmeldt...
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 02:09 #10
ka for øvrigt godt li navnet på spørgsmålet - genial bog :)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 09:36 #11
Respekt til kimrosgaard. Jeg håber du gør som os andre, og opretter dig under et nyt navn - det er faktisk sjovt nok at følge med fra sidelinien. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2001 - 11:36 #12
Kim> Ses... Måske? :)
Avatar billede fcs Novice
16. november 2001 - 12:05 #13
Kim>> Tak for denne gang  - det har været en lærerig fornøjelse. Håber at vi ses igen!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. november 2001 - 12:05 #14
Un0rmality>> Er det en opfordring til andre eller kun til kimrosgaard?
Avatar billede parkens Nybegynder
16. november 2001 - 12:21 #15
Pøj Pøj kimrosgaard. God vind fremover hvorhen du du agter at bevæge dig :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 13:45 #16
apollo69 : Tjaeh... hvis folk, ligesom mig, føler de bruger for meget tid på eksperten generelt, så er det, synes jeg, noget nemmere at stoppe, når man ikke har 18800 point, der bare tigger om at blive forøget. Jeg har brugt over 650 dage på at samle dem sammen, og det er alt for uoverskueligt til at jeg overhovedet gider prøve igen - viola, eksperten tager mindre tid! :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. november 2001 - 13:59 #17
Un0rmality>> Hmm, undertiden sker det at vi er enige. Du har nok ret i det du siger der, jeg bruger sku også for meget tid her. ;)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 14:01 #18
apollo69 : Hehe... jeg indså først i forgårs hvor lang tid jeg har brugt herinde. Jeg gik i seng kl. 0.00 efter at have lavet *alt* det arbejde jeg skulle nå! :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. november 2001 - 14:03 #19
Hvad så med profilerne på fotx?
Bliver de så slettet?
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 14:04 #20
So far bliver de endnu, og da tdaugaard/invisibleman jo står for den, så kan jeg ikke forestille mig andet, end at de bliver så længe han lyster. :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. november 2001 - 14:05 #21
De burde faktisk forsvinde fra skærmens overflade når de er afmeldt på eksperten.
Avatar billede kapla Nybegynder
16. november 2001 - 14:07 #22
SeS Kim :-)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. november 2001 - 14:07 #23
Tjaeh... men så burde e-brugerne vel ryge samme vej? :)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. november 2001 - 14:07 #24
Ja. :)
Avatar billede filen Nybegynder
16. november 2001 - 14:12 #25
So long, opfør dig pænt hvor du så end måtte være...

Filen///
Avatar billede filen Nybegynder
16. november 2001 - 14:18 #26
Hmmm sidder og tænker tanker..
Jeg stopper sku også herinde på Eksperten.

Som Kimrosgaard skriver så er glæden sku forsvundet.

Men det har været sjovt, det vil jeg også give ham ret i.
Jeg har tit tænkt at stoppe herinde og nu er nu..

De bedste hilsner..

Filen////
Avatar billede resten Nybegynder
16. november 2001 - 14:43 #27
Kimrosegaard> see you hmm tror sku jeg følger dig.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
16. november 2001 - 14:56 #28
apollo69, profilerne forbliver på FOTX, med mindre folk ønsker dem slettet.
Hvis det ønskes så send mig en email på tdaugaard@bizzy.dk.
Avatar billede bumle90 Nybegynder
16. november 2001 - 18:13 #29
Tak for de gode råd Kim :)
Ærgeligt at du stopper her.....
Avatar billede techno_dk Nybegynder
17. november 2001 - 13:22 #30
Det er jeg sku\' ked af det her :(
Avatar billede wincentz Nybegynder
18. november 2001 - 11:31 #31
Jeg vil da osse lige skriv at det er dit eget valg kim men jeg VED vi vil ses senere :) hygge :))

hilsen Wincentz
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. november 2001 - 01:03 #32
kimrosgaard,

selv om jeg ikke længere er aktiv supporter på eksperten, synes jeg det er meget beklageligt at se dig stoppe \'karrieren\' herinde. Mest af alt for de brugere, der har mest behov for det. Jeg har nydt vores chats, lært af dig og vil savne en ligeværdig \'frænde\' på hardware-området.

håber du får det godt udenfor community\'et.
stay in touch.

Xtom` =)