Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 21:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man mounte en FTP som drev i winXP???

Kan man mounte en FTP-server (eksternt) som et drev i windows XP??

Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 21:04 #1
hvis at du vil bruge en ekstern så kan du godt bruge den som ftp server
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. november 2001 - 21:06 #2
Ja, jeg har da en 3 stykker, men kan ikke huske hvordan jeg fik dem der.
Vist nok ved at bruge Explorer på en FTP side, så bliver den automatisk lagt ind under My Netvork places/Entire Networks
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. november 2001 - 21:07 #3
Glem min kommentar, jeg fik ikke læst dit spm. rigtigt ;o(
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2001 - 21:08 #4
retaxes har ret. Ved at bruge IE på en ftp-side lægges den automatisk ind under My Netvork places/Entire Networks.
Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 21:12 #5
Ja så langt så godt, nu har jeg den ftp under Network Places, men kan jeg mounte den til eks. drev Z: ??? i så fald hvordan ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. november 2001 - 21:28 #6
Så kan jeg måske tillade mig at svare!

Kan du ikke bare mounte et Z-drev og kopiere FTP-mappen over!
Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 21:29 #7
how?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. november 2001 - 21:48 #8
Avatar billede webmonster Nybegynder
25. november 2001 - 22:00 #9
Det jeg skal bruge er eks. et Z: drev, som viser indholdet af en ftp og med alle rettigheder (det er en freebsd server), og indholdet af den ftp er web dokumenter så den skal ikke kopieres over på min maskine, jeg skal bare have mulighed fra eks. notepad at redigere de filer der ligger på ftp\'en...

got it.?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. november 2001 - 22:08 #10
got it, men må melde pas ;o(
Avatar billede webmonster Nybegynder
30. november 2001 - 15:52 #11
ingen svar der kan bruges så jeg lukker spørgsmålet