Avatar billede kaspertcb Nybegynder
28. november 2001 - 18:01 Der er 5 kommentarer

problem med webcam.???

jeg har nu prøvet at indstalere mit logitech \"QUICKCAM PRO 3000\" og det gik også meget fint med at instalere softwaren men lige pludselig sagde den at jeg skulle sætte kameraet i USB-stikket - det havde jeg gjort og så genstatede jeg computeren men det hjalp ikke... hvad skal jeg nu gøre??? jeg er på bar bund!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. november 2001 - 18:06 #1
pil stikket ud og ind af din usb port
Avatar billede dennism Nybegynder
28. november 2001 - 18:06 #2
Har du selv samlet din computer?

Hvis ja,
Er dint evt. USB, PCI-kort indsæt korrekt på bundkortet?
Avatar billede dennism Nybegynder
28. november 2001 - 18:06 #3
Har du andre USB-komponenter som virker korrekt?
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
28. november 2001 - 18:41 #4
uffe; ja det lyder som om der er noget galt med din usb port...
Avatar billede handmade Nybegynder
28. november 2001 - 19:15 #5
Afinstaller driveren, fjern kamerastikket fra USB-porten og start forfra. Normalt skal man installere driveren OF DEREFTER tilslutte kameraet. Hvis ikke du har gule krydser i enhedshåndtering under USB-rod-hub, er den sikkert OK.