Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 22:49 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

virus-mail kan ikke slettes i outlook!

Min far har modtaget en virus via mail. Han bruger Oulook Ekspress, ikke en ny udgave. Mailen ligger uåbnet i hans indbakke. Når han klikker en gang på den, og vil slette, udfører programmet en ulovlig handling osv... Han kan ikke slette via \"rediger\", der er slet inaktiv.... Hvad gør han????
Mailen hedder:
w32 badtrans B@.mm
vh LUN
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 22:51 #1
Avatar billede handmade Nybegynder
28. november 2001 - 22:54 #2
Prøv at surfe ind på http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp

Hvis ikke den kan slette den, kan man slette den pågældende fil ude fra DOS
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 22:55 #3
jeg prøver lige fcs s svar!
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 23:05 #4
den siger You do not appear to have the virus...

Måske fordi han ikke har åbnet mailen endnu? Men han kan stadig ikke slette den...
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 23:08 #5
Du kan søge efter filen indbakke.dbx og slette den. Derved sletter du også de andre mails der måtte ligge i indbakken, men så slipper du ihvertfald for den
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 23:19 #6
han har kun indbakke.mbx (3500kb)
indbakke.idx

må han slette dem?
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 23:24 #7
hvad sker der hvis han sletter dem?
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 23:26 #8
kære fcs, skynd dig at svare for jeg er træt og vil i seng!
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 23:35 #9
jeg har rådet min far til at slette og foreløbig ser det godt ud
Avatar billede lun Nybegynder
28. november 2001 - 23:42 #10
nu er det ok, tak for hjælpen mig selv!