Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
29. november 2001 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IrDA forsvundet i XP

Jeg har Windows XP og har i et stykke tid haft stor glæde af at kunne bruge min IrDA-port (Asus-M/B) til at synce min Outlook-kalender med min Ericsson T39.

Forleden skulle jeg sende en fax, så jeg hev mit gamle modem frem og installerede det. Men nu er IR\'en helt væk. Dvs. den står som værende installeret og fungerende, men den virker ikke.

De kører jo over noget serielt værk begge to, men jeg har kun modemmet sat til den ene af mine COM-porte.

Mvh.

Kasper
Avatar billede skov_p Praktikant
03. december 2001 - 09:39 #1
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. december 2001 - 15:50 #2
Måske var jeg ikke helt klar i mit spørgsmål, men som der står i overskriften, så benytter jeg Windows XP Prof. - og ikke Windows 2000. Dit link, skov_p, er til update for Windows 2k, og ikke Win XP.
Avatar billede skov_p Praktikant
03. december 2001 - 15:55 #3
De så jeg, men der stod på siden at \"This update makes the IrCOMM support identical to Windows XP\"
Jeg skal indrømme at jeg ikke er 100% klar hvad de mener med det, men måske at det også virker på XP?