Avatar billede mlr Nybegynder
03. december 2001 - 14:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Snyd [På en måde?]

Er det ehr egenligt ikke lidt snyd; Hvis i tjekker brugeren \"dudtmund\" så har han ALDRIG accepteret andre svar end hans eget SELVOM at andre folk er kommet med det korrekte svar... Han acceptere ALTID sit eget... Det er da lidt snyd er det ik\'? Ikke giver folk det som de er blevet lovet for et ordenligt svar?
__________________________________
[Syntes bare lige at i skulle vide det, ved ikke hvorfor =)]

-MLR
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 14:59 #1
hmm jeg har da fået point af ham under katagori win xp.
Avatar billede crosta Nybegynder
03. december 2001 - 14:59 #2
Hmm... Fååked up... Hvornår lagde du mærke til det Martin?

Cros...
Avatar billede mlr Nybegynder
03. december 2001 - 15:00 #3
[Eller jo de thar han men han har accepteret MANGE af dem med sit eget svar...]
Avatar billede mlr Nybegynder
03. december 2001 - 15:00 #4
Kiggede i et spm. som han have lavet og lagde mærke til det... Der havde han nemlig OGSÅ accepteret sit eget svar...
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
03. december 2001 - 15:06 #5
¨så tjek bosse88 :) KUN faktisk KUN sit eget bortset fra 2
Avatar billede mlr Nybegynder
03. december 2001 - 18:10 #6
Lukker spm.