Avatar billede jzh Praktikant
03. december 2001 - 17:24 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Pop3 og webmail

Jeg søger en side som selvfølgelig skal være gratis, men den skal også kunne hoste pop3, og så skal man kunne logge ind på sit mailsystem. Lidt ligesom mailme.dk, men det skal altså bare IKKE være den :)

- håber i kan hjælpe mig?! ;-)

// Jzh / www.webmok.yum.dk
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 17:26 #1
www.hotmail.com ;)

med Outlook Express kan du hente din post. og du kan ha hotmail til at hente din pop3 mail
Avatar billede dover Nybegynder
03. december 2001 - 17:28 #2
de fleste af de der gratis internet opkoblings cd\'er fra fx tdk, cybercity eller wol, indeholder gratis pop3 og webmail, og indeholde mellem 10-20 gb, ganske gratis. kan bestilles på deres respektive sider. eller bestilling direkte fra nettet.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
03. december 2001 - 17:41 #3
mail.yahoo.dk kan også hente pop3 mails !!!
Avatar billede dover Nybegynder
03. december 2001 - 17:43 #4
ups! skulle jo nok ha været 10-20 mb!
Avatar billede avt Nybegynder
03. december 2001 - 17:56 #5
du kan da bare smide dit eget webmail op
(www.hotscripts.com finder du scriptet og hvis du ikke selv har et webhotel så er der osse massere af dem på nettet f.eks www.gratisserverplads.dk)
Avatar billede bullet! Nybegynder
03. december 2001 - 19:59 #6
hojben>> cool nok, men er der ikke andre der ka gøre det også?? synes hotmail sucks lidt??

Bullet
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 20:00 #7
Sucks aldrig hos mig.. bare irreterende at man kun kan ha 2 MB plads....
Avatar billede jzh Praktikant
03. december 2001 - 21:53 #8
Nej nej, i forstår ikke. Det skal være en service hvor man KAN bruge det i MS Outlook... det skal også være gratis, og nej, ikke hotmail.com !

- No points given yet!

// Jzh / www.webmok.yum.dk
Avatar billede dover Nybegynder
03. december 2001 - 22:01 #9
Så vil jeg gentage min opfordring til fx at prøve tiscali

www.tiscali.dk
eller
http://signup.worldonline.dk/index.phtml?signupid=abf8719eda57e89041ea556662ae7f83

gratis e-mail på, mener jeg, 20 mb man har jo ikke nøde at bruge forbindelsen
Avatar billede bullet! Nybegynder
04. december 2001 - 04:40 #10
jzh>> hvad mener du helt præcis så???
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
04. december 2001 - 08:26 #11
http://www.gmx.de/ kan du få en gratis pop3 mail. Den virker fint, jeg bruger den selv.
Avatar billede jzh Praktikant
04. december 2001 - 09:08 #12
Ja, f.eks. en service ligesom gmx.de, men det skal bare ikke være den. Kan i forstå nu?

- No points given yet.

// Jzh / www.webmok.yum.dk
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
04. december 2001 - 10:07 #13
Hvad er der galt med gmx.de ???
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
04. december 2001 - 10:14 #14
Jeg mener også du kan bruge mail.yahoo.com til at hente som pop3 mail.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
04. december 2001 - 10:16 #15
http://showcase.netins.net/web/phdss/freebies/popemail.htm eller http://www.emailaddresses.com/email_pop.htm eller http://www.iopus.com/guides/bestpopsmtp.htm kan du læse om mange forskellige pop3 mails, som er ganske gratis. Håber der er nogle fra det store udvalg du kan bruge........