Avatar billede djm33 Nybegynder
06. december 2001 - 22:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TV-Out program til WinXP

Hej allesammen...

Jeg står og kan ikke få mit TV-out til at virke i WinXP. Jeg har et Asus v7700 Deluxe. Så er der ikke noget der kender et TVTool program der er freeware, altså noget der IKKE skal registreres. Jeg gider ikke www.tvtool.de for det er kun en demo man kan hente...

Jeg håber der er noget der kan hjælpe mig...

Med Venlig Hilsen

Michael
Avatar billede eflow Nybegynder
06. december 2001 - 22:27 #1
fuglte der ikke noget software med ?
Avatar billede djm33 Nybegynder
06. december 2001 - 22:30 #2
Jo, men ikke direkte TVtool... det eneste var det der var indbygget i driverne, og de passer ikke til XP... Den nye driver til XP fra NviDia SUCKER for vildt... jeg fatter ikke at de ikke bare laver noget man kan bruge til noget i stedet for...
Avatar billede eflow Nybegynder
06. december 2001 - 22:35 #3
surt....
Avatar billede djm33 Nybegynder
23. december 2001 - 16:06 #4
...
Avatar billede renesw Nybegynder
21. januar 2002 - 19:08 #5
Hej Michael!!

Jeg sidder med samme problem og samme kort, og sikkert samme gamle driver der ikke dur under XP...

Har du fundet en løsning?
Hvis du har må du frygtelig gerne dele den med mig, da jeg MEGET gerne vil have mit TV out til at virke..

Og ja, hvorfor laver Nvidia eller Asus ikke snart en XP driver så vi kan udnytte vores kort igen!!!?

Hvis det er må du gerne lige maile mig med løsningen eller bare skrive den her, tak...

På forhånd tak
René
renesw@hotmail.com
Avatar billede renesw Nybegynder
21. januar 2002 - 19:12 #6
Hjælp!!!
Avatar billede djm33 Nybegynder
13. februar 2002 - 20:40 #7
Søg på google efter TV Control Center 2000
Det er lovligt og i fuld version