Avatar billede thajs Nybegynder
31. marts 2000 - 15:18 Der er 5 kommentarer

Varelager i dkr og fremmed valuta

Er der nogen der kan lave et regneark hvor man kan indføre et varelager? Der skal naturligvis være mulighed for at indføre varergrupper, vare-navnet, enhed af den enkelte vare, afskrevning af varer når der sælges af dem osv.
Hvis det er muligt at forbinde det hele sammen med den faktura skabelon som er i Excel så vil det naturligvis give flere point!
For at lave varerlager styringen så vi jeg give 350 point.

Håber at hører fra en af jer!

Thajs Aspeklint

thajs@worldonline.dk
Avatar billede ovdal Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:05 #1
Det lyder som om du kan bruge et ragnskabsprogram.
Jeg kan anbefale en billig model:\"Stellar Office\"
Avatar billede janvogt Praktikant
04. januar 2001 - 13:45 #2
For 350 point vil jeg gerne give mit bud på en simpel varelager-model.

Er spørgsmålet stadig åbent?
Avatar billede emanuel Praktikant
22. december 2001 - 04:18 #3
Thajs

Jeg vil foreslå at du laver det i Access fremfor Excel. Hvis du har en gammel Access version ligger der en demo der hedder Northwind, der faktisk er en færdig model som har alle de krav du stiller, incl. faktura. Men selv uden Northwind så er der meget nemt at lave i Access
Avatar billede janvogt Praktikant
22. december 2001 - 21:23 #4
Det er såmænd også simpelt at lave i Excel :-)

Jeg har en model liggende, hvor der både indgår lager, faktura og debitorstyring.
Avatar billede emanuel Praktikant
22. december 2001 - 22:16 #5
Helt enig, men gevinsten ved min access løsning var at demoen faktisk var løsningen.
Nok om det, jeg kom med mit indlæg før jeg opdagede at den havde ligget der i næste 2 år, så ham der havde problemet er nok gået konkurs med sit firma - webmaster burde slette den fra åbne