Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 15:33 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!!!!!!

Hej.
Jeg har et mega stort problem...

Jeg er kommet til at updatere min bios til en forkert.
Og nu vil min computer ikke starte bare sort skærm???

Ecs K7S5A

Avatar billede dsweb Nybegynder
08. december 2001 - 15:37 #1
Jo, du går på toilet og kommer af med stresset. Så begynder du at mærke hvordan at endetarmen udvider sig stille og roligt.. <citat>Sort Skærm</citat> Ups, forkerte spørgsmål... sorry
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 15:39 #2
Gør ikke noget
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 15:39 #3
Hvad skal jeg gøre for at få min computer op at køre igen
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. december 2001 - 15:44 #4
For det første kan du jo starte med at oprette spørgsmålet i den rigtige kategori ;)

BeOS har ikke noget med BIOS at gøre
mvh geo
Avatar billede dsweb Nybegynder
08. december 2001 - 15:45 #5
Hvis der ikke er nogen der svarer her på eksp. så ring 44 89 01 00 --> Det er microsoft hotline. Det er virkelig flinke og vil hjælpe med alt.
Avatar billede dsweb Nybegynder
08. december 2001 - 15:46 #6
lingoman --> Hvor er det dumt at du ikke kan give et svar, men du kan godt kritisere katagorien... Gå dog hjem og slik røv
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 15:48 #7
okay vil prøve det
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 15:56 #8
kan man ringe til dem kun renge til dem til hverdage
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 15:56 #9
En Dansk eller Engelsk linie man ringer til
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2001 - 15:57 #10
dsweb> Tal pænt! Du giver den mest tåbelige kommentar på jorden : Ring til Microsoft hotline?!?!?

lingoman påpeger blot at netop denne kategori er et af de dårligste steder at lægge sit spm. Den rette kategori er Hardware > Generelt
Avatar billede the_email Nybegynder
08. december 2001 - 16:32 #11
Du skal tage dit kort hen til din forhandler og få ham til at skifte BIOSen - medmindre du selv kan finde ud af det.

TheEmail.

PS. Det kan være billigere bare og skifte bundkortet.
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 17:04 #12
Hvor kan man købe en ny bios
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. december 2001 - 17:17 #13
-=z=- >> Denne BeOS kategori er desværre en med meget få brugere. Hvis du gerne vil have mange brugbare svar hurtigst muligt anbefaler jeg at du prøver at oprette dit spørgsmål under Hardware:Generelt  http://www.eksperten.dk/kategori/39  Der er der mange som kommer med mulige løsninger :)
mvh geo
Avatar billede djdark Nybegynder
08. december 2001 - 18:14 #14
Hvis du har et ISA skærmkort eller kan få fat i et så har jeg en måde hvor der er meget stor chance for at redde din bios uden det koster dig noget..
Avatar billede -=z=- Nybegynder
08. december 2001 - 20:09 #15
Nej desværre men jeg har ikke et ISA kort men jeg har et PCI
Avatar billede djdark Nybegynder
08. december 2001 - 20:52 #16
Det skal være et ISA......kender du ikke en der har et???:o)
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. december 2001 - 22:19 #17
Du kan sagtens overføre dine point til dit nye spørgsmål ved at selv oprette et svarfelt her og acceptere det. Så får du dine point tilbage og kan afsætte flere point til det nye.
mvh geo
Avatar billede -=z=- Nybegynder
10. december 2001 - 17:36 #18
Efter som det er den forkerte kalgori jeg har oprettet det spørgsmår i vil jeg trække mig tilbage