Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 19:02 Der er 41 kommentarer

Flash for point?

Hejsa allesammen!

Jeg ville høre om der var nogen, der var interesseret o at få lavet noget Flash, i en klassisk stil, for point only? Mit seneste lille job: http://www.jacob.berget.as/mail

/particle
Avatar billede kasperbws Nybegynder
10. december 2001 - 19:09 #1
Hvor mange point vil du have?
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 19:11 #2
Det kommer helt an på opgaven... fortæl hvad du har brug for, så kan jeg vurdere: Og det er mere end rimelige pointsummer, kan jeg love!

/particle
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. december 2001 - 19:13 #3
Absolut :o) Flere af din slags :)

Jeg vil gerne have lavet en intro eller introskærm til min hjemmeside ( hvor der i øjeblikket ikke er noget på );o)

Det må gerne være i blå og grå farver ellers må du bestemme.

Jeg har et lille lydklip af en der humanbeatboxer (trommer med munden du ved) Kan det komme med. Det skal nemlig ligge på www.humanbeat.dk

DGP
Avatar billede eflow Nybegynder
10. december 2001 - 19:17 #4
lav en intro til mig ? www.eflow.dk bare skriv hvor meget du skal have af point mm.
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 19:18 #5
Kan jeg få lidt af vide om, hvad siden handler om, om der skal nogle billeder, eller om det skal være lige så \"simpelt\" som det jeg viste? Det er lidt svært at lave noget, om noget man ikke ved hcad skal indeholde (sort snak, vist!)

/particle
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 19:21 #6
Yes, yes... send lyden til jacob@berget.as !!!!

/particle
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 19:22 #7
Eller upload den, til din hp!!!

/particle
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. december 2001 - 19:22 #8
Det er meningen at der efterhånden skal ligge forskellige ting om lyrik og musik. Koncertanmeldelser, boganmeldelser og andre beskrivelser hvor oplevelsen kommer i centrum.

Det er altså ikke f.eks. koncertanmeldelser i almindelig forstand, hvor musikken beskrives men nærmere hvor stemningen og de mennesker der er til koncerten beskrives.

Du skal bare spørge, hvis du vil have forklaret mere om indholdet.

DGP
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. december 2001 - 19:23 #9
Jeg uploader... øjeblik
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. december 2001 - 19:30 #10
Har du fået mailen ?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. december 2001 - 19:31 #11
Hov... jeg uploadede ikke, men sendte den :o)
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 19:55 #12
Nope... INGEN mail! Kan du ikke uploade, i stedet for?
Skal der være billeder, af cd\'er, koncerter, eller skal det bare være lidt ligesom ekspemplet?

/particle
Avatar billede dmcn Praktikant
10. december 2001 - 20:04 #13
Hvad så, Jacob, skal vi holde os til en bruger for en gangs skyld?
http://www.eksperten.dk/spm/129011
http://www.eksperten.dk/spm/108793
http://www.eksperten.dk/spm/140305 (Her er både particle og webwizard i gang)
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 21:12 #14
1. Indrømmet
2. min gamle bruger, som ER slettet!
3. Ja, ligesom den første!
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 21:38 #15
http://www.amore.dk/jacobberget/eksperten/humanbeat.html

Jeg ved godt at der mangler billedet, men jeg kunne ikke finde noge, og sangen... den har jeg ikk\' fået endnu!
Så find nogle gif og noget molodi, så skal jeg ændre det efter dine ønsker!

/particle
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 21:42 #16
Og til jer andre: Kom lige med lidt flere oplysninger om billeder, indhold, farver, tekst, osv...

/particle
Avatar billede particle Nybegynder
10. december 2001 - 21:46 #17
Eflow>> Kan du ikke sige, hvad den mere specifikt skal indeholde? Altså billeder af dig? Referencer? Hvilken tekst? Nogle farver? Lyde? Bare upload hele lortet og lav en instruktion, eller skriv en mail, til jacob@berget.as, ikk\'?

/particle
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
10. december 2001 - 22:24 #18
Jeg har sendt melodien nu...

Det ser fedt ud indtil videre :o) Hvis jeg finder et billede af en tv-skærm kunne det så være indeni den ?

Første gang der står humanbeat, kan det så ikke blive stående 2 sekunder ? Og så kunne det være fedt hvis det forsvandt på samme måde som når man slukker et gammelt fjernsyn... Hvis du forstår ?
Avatar billede eflow Nybegynder
10. december 2001 - 22:27 #19
particle>> ehm, bare find lidt fra min hp....intet pic af mig...det er såååå grumt...kig på min side...så finder du det hele....men den virker indtil vidre kun når min comp er tændt, dvs. nok ikke om natten....
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 13:39 #20
dengalepose.dk>> Altså fjernsynet skal være som en \"ramme\" uden om det hele, konstant, indtil slutningen hvor der \"slukker\"?

:\'( Jeg har altså ikke fået nogen mail. Prøv en anden mail-adresse: jacobberget@hotmail.com -> Ved ikke om den kommer frem der, men håber selvfølgelig!
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 13:47 #21
dengalepose.dk>> Nu har jeg ikke noget \"gammelt\" fjernesyn,. så kan ikke helt huske det præcist. Er det ikke noget med at midten bliver \"omringet\" af sort, i et splitsekund... (kan ikke forklare det bedre!)????

eflow>> Skal lige have dette færdigt, og så går jeg igang med dit, ok?
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 18:09 #22
Det er MEGET svært, at lave noget ud fra det, du har på din side, for det er jo næsten lig=intet!

Et lille udkast: http://www.amore.dk/jacobberget/eksperten/eflow.asp

Laver lige lidt mere, på den!
Sog lige til, hvad der mangler!

/particle
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 18:26 #23
Har lige lavet en lille smule mere: http://www.amore.dk/jacobberget/eksperten/eflow_02.html

/particle
Avatar billede eflow Nybegynder
12. december 2001 - 22:27 #24
det ser fedt nok ud.....de der php koder er vist bare ikke efter standarderne *g*

der skal måske et pic ind af mig.....fikser lige et....
Avatar billede eflow Nybegynder
12. december 2001 - 22:36 #25
Avatar billede zed_one Praktikant
13. december 2001 - 16:47 #26
jeg vidste ikke DGP også var lidt nerd-ish ;)

men siden lyder spændene..altså hvis reportagerne skal være omkring folk og stemningen..så i heller ik til at konkurere med os eller rapspot.dk :)

..og ja folkens..nu skal jeg nok stoppe med \"støj\" i denne thread.

Zed - www.undergrunden.dk
Avatar billede ecoon Nybegynder
13. december 2001 - 19:59 #27
EFloW>> Det der \"rigtige\" billede af dig, er ret kikset... taget nedefra? Det ser ikke godt ud, så jeg tog altså det andet, det af øjet... Men nu er Flash heller ikke til import, af billeder. Hellere alt lavet i Flash!
http://www.amore.dk/jacobberget/eksperten/eflow_03.html

/particle
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 20:26 #28
hmm...syntes det andet er sejt ;o)

kan det andet evt. komme efter det med øjet ?

altså så det ryger sådan lidt frem og tilbage ? altså med størelsen og opacity....
Avatar billede ecoon Nybegynder
13. december 2001 - 20:42 #29
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 20:58 #30
har du lavet det i swish ? eller \"rigtigt\" flash ?
kan jeg evt. få flash filen ? altså *.fla (flash)
*.swi (swish)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
13. december 2001 - 20:58 #31
Undskyld, men hvorfor hedder du både ecoon og particle...

Jeg har haft travlt, så jeg har desværre ikke kommenteret spørgsmålet et par dage - beklager.
Jeg prøver lige at skaffe et billede af et fjernsyn - og glem bare det der med at det skal slutte som et gammelt fjernsyn slukker... Det var alligevel en dårlig ide...
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
13. december 2001 - 20:59 #32
eflow> Det hedder *.swf - udtales swiff ;o)
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 21:07 #33
det hedder sq da swish......og *.swf filer er de filer du kan smide ud på en hjemmeside, og ikke dem du kan arbejde med......jeg er sq ikke dum til flash.....tro ikke det....har arbejdet meget med det før....
Avatar billede ecoon Nybegynder
13. december 2001 - 21:13 #34
EFloW>> Jeg har en *.fla-fil, men den vil ikke åbne altid. Kun hvis jeg er heldig, men det kan være pga. min Flash-trial. Ellers kan jeg sagtens bikse det sammen i SWiSH igen, if it doesn\'t work i .fla!

DGP>> Har netop slettet particle, for at starte på nu, som ecoon!

/ecoon
Avatar billede ecoon Nybegynder
13. december 2001 - 21:15 #35
Nå, ve du hvad? Nu vil den sq slet ikke åbne Flash 5.0. Nå, så bikser jeg det samme sammen, i SWiSH: To sek...!

/ecoon
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 21:25 #36
ecoon>> skal vi ikke sige du får 75 p. ? og så sender du filerne til eflow@eflow.dk ?
Avatar billede ecoon Nybegynder
13. december 2001 - 21:31 #37
75 p.? Nope... 125?????

/ecoon
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 21:32 #38
så okey da.....hvad bruger vil du så have det på *g*
Avatar billede ecoon Nybegynder
13. december 2001 - 21:34 #39
He, he... ecoon... opret lige et spm. ikke?

/ecoon
Avatar billede eflow Nybegynder
13. december 2001 - 21:55 #40
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
14. december 2001 - 00:08 #41
Jeg beklager... :)