Avatar billede dsweb Nybegynder
10. december 2001 - 23:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WIN XP - .htm eller .html

Man kan ikke se om filen er .htm eller .html i mit tilfælde er der mange sider der hedder det samme, men den ene hedder .htm og den anden .html Hvordan kan jeg se forskellen i XP ? I WIN ME kunne man bare markere den og se det. Men ikke i denne.
Avatar billede thoma3001 Nybegynder
10. december 2001 - 23:34 #1
I \"view\" under \"folder options\" uncheck \"Hide extensions for known file types\"
Avatar billede dsweb Nybegynder
11. december 2001 - 00:16 #2
Hmmm... kan ikke give point, spørg mig ikke hvorfor! Der plejer at være en kasse hvor man kan acceptere folk, men den er der ikke. Jeg har enda afsat flere point, og den vil stadig ikke :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. december 2001 - 11:07 #3
Det er fordi der ikke er lagt et svar - kun en kommentar :)
Avatar billede dsweb Nybegynder
11. december 2001 - 13:56 #4
test