Avatar billede dollan Nybegynder
10. december 2001 - 23:58 Der er 6 kommentarer

Menu...

Hej...Er der nogen der ved hvordan jeg laver en menu med julesne som daler samtidig med at en boks blinker i forskellige farver når man klikker på de menupunkter som som skal åbne nogle vinduer der aktiverer et movieclip som holder styr på navigering og skifter farve hvis man trykker på nogle udvalgte taster samtidig med at et roterende rektangel når nogle forudsatte kordinater der kan ændres efter behov af brugeren ved klik på en knap der ikke skal vise en hånd når man kører den over men rotere 180 grader mod uret imens den afspiller en lyd??
Avatar billede dollan Nybegynder
10. december 2001 - 23:59 #1
Er det ikke noget med tell target?
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. december 2001 - 00:03 #2
Jeg kan ikke se noget komma i din sætning?
Vil du venligst opstille dine krav 1,2,3 osv. så har jeg en chance for at forstå dit spørgsmål ?
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
11. december 2001 - 00:09 #3
Start med at fortælle hvilken Flash version du bruger, for i Flash 5 er der ingen behov for tell target længere.
Avatar billede dsweb Nybegynder
11. december 2001 - 00:18 #4
Hmmm nej, du skal have fat i http://www.flashbuttons.com
Avatar billede barklund Nybegynder
11. december 2001 - 19:41 #5
strukturer spørgsmålet, og vi vil hellere end gerne hjælpe...
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. december 2001 - 22:36 #6
Hallo! Hvor bliver du af ?