Avatar billede netz-dk Nybegynder
11. december 2001 - 09:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billedbehandlings programmer??

Hej Ekpserter!

Nogen der kender nogle gode billedbehandlingsprogrammer som man gratis kan downloade fra internettet.
Det skal enten være freeware eller shareware!

Det skal kunne køre på:
Skodgammel IBM, super processor på 75 Mhz, 16 bit farveskærm, 32 mb ram. Tja... det var vist det hele intet lydkort, grafikkortet er heller ikke noget at råbe hurra for....

Det skal være et andet program end Paint Shop Pro, PhotoShop, The Gimp og Adesign.

Og lad vær med at lægge et link til twocows eller noget i den stil, det kan jeg ikke rigtigt bruge til boget....
Avatar billede freeman Nybegynder
11. december 2001 - 09:43 #1
Hvad med Paint :-)
Avatar billede moebius Nybegynder
11. december 2001 - 09:52 #2
Med den maskine kan du lige så godt lade være med at lede efter et program.

På den maskine kan du ikke lave 3D billeder og alle de gode 2D programmer kan ikke kører godt på den, så Paint er nok det bedste!
Avatar billede kdn Nybegynder
11. december 2001 - 11:09 #3

Der er også et der hedder:
\"Micrografx Picture Publisher\" det følger nogle gange med når man køber en scanner eller en printer, bl.a. til min gamle Mustek-scanner. Det har jeg til at køre på en gammel 100Mhz uden problemer, men det kan selvfølgelig ikke måle sig med f.eks. Photoshop.
Jeg ved ikke om det kan downloades, men du kunne da prøve at søge på navnet.

//kdn