Avatar billede dsweb Nybegynder
11. december 2001 - 15:15 Der er 38 kommentarer

CoolSpil.dk til salg

Hejza... CoolSpil.dk ved at blive taget over af TVDK, men jeg har efter tanker... Jeg vil gerne se hvad jeg kan få for den, noget der vil give et seriøst bud ?
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2001 - 15:19 #1
*lål* kan man nu stole på dig den her gang
http://www.eksperten.dk/spm/141186
Avatar billede cyfer Nybegynder
11. december 2001 - 15:19 #2
200kr :D
*LoL*
Avatar billede webdesigner Praktikant
11. december 2001 - 15:21 #3
tja det kan være svært
men lad dem byde.
jeg ved at www.ookay.dk kunne havde været solgt for 1 million. men ejeren sagde nej !!!
men det må være op til den enkelte
men mindre en 500.000kr burde det ikke give!!!
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 15:25 #4
Er det ikke bare lidt ladet at sælge andres arbejde?

Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 15:27 #5
Husk så lige på, at der ikke er en smule lovligt indhold på det site.
Og TVDK? Hvad vil de dog med det? Og hvad har de budt?
Avatar billede xact Nybegynder
11. december 2001 - 15:30 #6
Jeg byder 1450 points!

--
Martin
Avatar billede cypher00 Nybegynder
11. december 2001 - 15:40 #7
Jeg byder 1500 points ;-) keep dreaming dude! du får fandme ikke 500.000 for det! jeg tror du skal være heldig hvis nogen vil give og 10.000 for det!
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. december 2001 - 15:43 #8
webdesigner >><< En side med 136.8 besøgende om dagen i gennemsnit? Næsten intet indhold, kun links. Designet + indhold er ikke over 1000 værd, så må det have været domænet, men det virker heller ikke specielt interessant.

Tror jeg holder mig fra sider hvor jeg risikerer at blive sagsøgt (CoolSpil).
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
11. december 2001 - 16:02 #9
Jeg vil ikke diskutere, jeg har fået et godt bud på den fra TVDK, så hvis i har interesse skal i være velkommen til at komme med et bud, ellers kan i jo svare på et par andre spørgsmål ;)
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. december 2001 - 16:04 #10
Hvor mange brugernavne har du herinde?
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:04 #11
www.rush.dk/kun_1_bruger.php
Undskyld mig, men ligger din IQ meget over stuetemperatur?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
11. december 2001 - 16:13 #12
n0rmality -- hvad mener du med det???
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:15 #13
stefan_jensen : At man skal være ret dum for at tro, at vi ikke opdager det.
Avatar billede tgm Nybegynder
11. december 2001 - 16:18 #14
stefan>>
>>dsweb<<
og
>>coolspil.dk<<

kan du se det nu
TGM
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 16:19 #15
http://www.eksperten.dk/spm/102944 <-- TIlfælde

Se ev. kommentar  fra fcs  den:
i Spm. http://www.eksperten.dk/spm/104074
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. december 2001 - 16:22 #16
lol jeg troede ellers ikke ens icq kunne være minus.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 16:23 #17
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. december 2001 - 16:26 #18
*lol* Der sneg sig et lille c ind ;)

icq = iq ;)
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 16:29 #19
n0rmality  >> God detektiv arbejde ;)
Avatar billede cypher00 Nybegynder
11. december 2001 - 16:59 #21
Jeg syntes de der unikke besøgs tal stiger og stiger i første spm var det 5000 i næste var det 5600
Avatar billede particle Nybegynder
11. december 2001 - 17:27 #22
Kan man få at vide, hvad TVDk, har budt? Eller vil jeg ikke byde, hvis ikke jeg får det, af vide!

/particle
Avatar billede lawyer Nybegynder
11. december 2001 - 18:15 #23
n0rmality> Hvem f...... har udnævnt dig til sherif siden du knalder dine lorte links ind i diverse spm. ????

Din IQ ligger vist lige over frysepunktet!

Det du laver er unødvendig støj jf. http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

og coolspil bryder of course også reglerne. Men det giver ikke dig ret til det også... Skriv til admin og spar på dine links... they are not even funny!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. december 2001 - 18:29 #24
lawyer > Hvis du nu fulgte med i alle spørgsmål coolspil, og alle de andre nicks han har - har oprettet ville du forstå det hele..
Avatar billede lawyer Nybegynder
11. december 2001 - 18:32 #25
bjarke-B> Jeg forstår det hele...er bare TRÆT af at støde på nOrmality´s links...

Hvis man har en klage, så skal man skrive til admin jf. reglerne. Eksperten bliver alt for meget brugt til at snakke om snyd og svindel. Så hvis man opdager svindel så kontakt admin og undgå at smide diverse links i forummet. Det kunne være kønt hvis vi alle satte et link i et spm vi er utilfreds med. Iøvrigt er det admin der afgører om der fuskes og ikke os.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 18:45 #26
lawyer : \"Alle brugere skal, hvis de ser eller oplever fejlagtig brug af Eksperten, oplyse dette via Anmeld.\" - Altså har admin udnævnt mig, og også dig, til \"sherif\", som du så pænt kalder det.

Mine \"lortelinks\" er lavet for at gøre det nemmere for mig at kommentere et spørgsmål. Det er samme remse jeg fyrer af hver gang, så hvorfor ikke skrive det én gang for alle? Tilsyneladende er jeg ikke den eneste med mistanken til coolspil.dk, så hvorfor kaster du dig udelukkende over mig? Er det pga. at det ikke er første gang jeg poster dette link? I så fald burde du nok have kontaktet mig via e-mail - generelle diskussioner omkring min opførsel herinde bør vi nok holde udenfor forummet.

Grunden til jeg smider linket er, at det kan ske at coolspil.dk har en kreativ forklaring (hvilket han tilsyneladende har, ifølge et andet spørgsmål). Admins er tit ret hurtige på \"sletteknappen\", hvorfor jeg ikke vil være skyld i at en uskyldig bruger slettes.

Jeg har siden første gang jeg stødte på dig herinde haft stor respekt for din viden og dine svar her på eksperten - synd at se denne \"sorte\" side af dig.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 18:49 #27
\"Så hvis man opdager svindel så kontakt admin og undgå at smide diverse links i forummet. Det kunne være kønt hvis vi alle satte et link i et spm vi er utilfreds med.\" Jeg gør andre (og \"mistænkte\") opmærksom på min mistanke ved at poste linket - på den måde kan andre kommentere den, bekræfte eller afkræfte. Det ser jeg personligt kun godt i.

\"Iøvrigt er det admin der afgører om der fuskes og ikke os.\" Absolut, men hvis de skal til at tage kontakt til \"mistænkte\" hver gang der indløber en anmeldelse ville vi aldrig få eksperten-2 at se - de ville ikke bruge tiden på andet end snyderjagt.
Har jeg fået endeligt bevis for snyd, så kan de hurtigere beslutte konsekvensen af brugerens snyd.
Avatar billede lawyer Nybegynder
11. december 2001 - 19:39 #28
nOrmality> Jeg er af den opfattelse, at hvis vi har en begrundet mistanke om snyd skriver vi en detaljeret beskrivelse til admin, som så må tage affære, det er deres job uanset om de har tid eller ej. Jeg synes det er forkert at brugere skal forsvare sig over for os andre brugere da det nærmest er håbløst bevise sin uskyld selv om man er uskyldig eller ikke uskyldig. Jeg blev fx engang slettet (andet profilnavn) fordi \"man\" (ikke dig) troede jeg var \"barefoot\". Derfor mener jeg at disse links slet ikke høre hjemme her uanset om du har ret (hvilket jeg også tror du har vedr. coolspil), men det kan få irreterende følger hvis du ikke skulle have ret.

Derfor er mit eneste argument at det må være admin og admin alene der tager stilling til snyd på opfordring fra brugerne. Jeg tror der er flere herinde der har oplevet en overilet hetch. Især når to brugere der bygger et site sammen og begge kommer med uddybende bemærkninger. hvilket der skete for Barefoot og jeg. Jeg kan ikke tvinge dig til ikke at annoncere hver gang du finder en profil skyldig i snyd, jeg vil dog kraftigt anmode om at dette stoppes da følgerne er uheldige hver gang vi tager fejl, og det er der altså eksempler på....

Du skal ikke se det som om jeg personligt hetch mod dig, jeg har intet imod dig, tværtimod, men jeg kender min egen historie herinde og synes det er ærgeligt hvis den skulle gentage sig.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 19:56 #29
lawyer : Problemet er netop, at admins *ikke* har tid. Jeg har sendt dem en del mails omkring forskellige emner i løbet af den sidste måneds tid, og det eneste svar jeg fik kom 2½ uger efter afsendelsen af min mail.
\"da det nærmest er håbløst bevise sin uskyld selv om man er uskyldig eller ikke uskyldig\" > Enig, det er et stort problem. Dog prøver jeg, så vidt muligt, at bevare min objektivitet, indtil brugeren selv indrømmer snyd, eller admin træder til.

Ærlig talt, så tror jeg ikke mit link gør den store forskel i folks holdning til om andre snyder eller ej. Størstedelen af alle brugere herinde er intelligente nok til at danne sig deres egen mening om en bruger, og de der ikke er, er heller ikke intelligente nok til at finde \"Anmeld misbrug\"-linket. Det er i hvert fald min erfaring. :)

Jo, overilet hetz har jeg absolut også oplevet - ikke på egen krop, men i tidens løb har jeg da forsvaret \"mistænkte\".

Jeg kan godt forstå din modvilje, når du selv har prøvet at være på den \"forkerte\" side af en sletning. Jeg har selv, en par gange, kommenteret med min vens brugernavn og skrevet under med mit eget, men indtil videre har jeg kunnet forklare mig ud af det - heldigvis. Dog er mit indtryk af admins, at kommer man med en fornuftig forklaring direkte til dem annulerer de sletningen.

Dog vil jeg tage din kritik til efterretning og fra nu af overveje lidt nøjere inden jeg poster mine elskede links. ;)
Avatar billede lawyer Nybegynder
11. december 2001 - 20:35 #30
ok, så er vi slet ikke uenige, min voldsomme ord mht til fx IQ skyldes din egen brug af disse sætninger her i indlægget :)

Jeg mener dog stadigt, at når admin alligevel skal læse et helt spm i forum ville det spare dem MEGET tid hvis de kunne nøjes med at læse 1 koncentreret mail som direkte omhandler samme. Så jeg deler ikke dit argument om at det er ressourcebesparende, tværtimod kunne du formulere alt dette på 2-3 linier samt et par links.

Mht om dine links gør en forskel så er jeg da enig... den ene metode frem for en anden er ikke væsentlig. Nu er det dit link jeg har stødt på og derfor var det manden bag linket jeg gik efter :) Jeg synes alle der anklager andre er præcist lige skyldige, og når nogen har påtaget sig at drive dette site så må de også drive det, eller uddele noget kompetence til brugere de stoler på fx superbrugere.

well... ikke så meget mere at sige, jeg har kun 1 argument imod, og synes det holder :)
Avatar billede dmcn Praktikant
11. december 2001 - 21:24 #31
lawyer : hehe - kommentarer til min IQ tager jeg ret let på. Jeg ved hvad jeg kan, det er nok for mig! ;)

Når jeg endelig anmelder skriver jeg da også gerne en længere forklaring med. Dér er vi igen enige. Dog mener jeg stadig, at man løser mange problemer ved at få \"mistænktes\" kommentar før man anmelder.

Omkring uddeling af superbrugerstatus, så er det et specifikt valg fra admins side, at de *ikke* vil gøre det. Valget er deres, og jeg er helt enig med dig: Det er forkert!
Dog ved jeg også at dette bliver ændret i den nye version af eksperten - jeg glæder mig! Så kan vi måske få bugt med snydere og andet slam.
Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. december 2001 - 04:35 #32
-->>>>dsweb
He he he sys det er helt sjovt at du lige pludselig har fået den ide om at du vil sælge din side http://www.eksperten.dk/spm/141186
men selvfølgelig
når man nu ik mere kan STJÆLE andre folks materiale kan jeg godt forstå det....:-)
Avatar billede coolspil.dk Nybegynder
12. december 2001 - 19:57 #33
Skal lige snakke med Christian... Han har ikke fået lov til at sælge den, TVDanmark skal have den. Hmmm tror jeg skal tage en seriøs snak med ham, og forklare en ting eller to om web-design.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. december 2001 - 21:21 #34
looool skizofrene svin
Avatar billede tech2001 Nybegynder
12. december 2001 - 23:30 #35
LOL
Avatar billede waldowolf Nybegynder
16. december 2001 - 17:43 #36
http://www.klassiskespil.dk/ <-- Åbner Coolspil i nyt vindue, måske en af grundene til alle dine Hits, hvem ved?
Avatar billede cool-fanta Nybegynder
04. januar 2006 - 13:21 #37
tror jeg vil give 25øre..
Avatar billede w13 Novice
07. august 2008 - 09:41 #38
dsweb>> Du bør nok lukke alle dine gamle, åbne spørgsmål.