Avatar billede zchou Nybegynder
15. december 2001 - 14:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Vurdering igen igen

Nu har jeg for 3. gang lavet om på mit design og nu tror jeg at jeg er kommet til det endelige resultat. Jeg vil gerne høre jeres mening om siden.
http://www.skisite.dk/testindex.htm

Evt. også en vurdering på 13 skalaen..

På forhånd tak
Avatar billede moonie Nybegynder
15. december 2001 - 14:15 #1
Hej,

Jeg vil sige jeg syntes det design der er lidt for brugt...

og jeg kan heler ikke lide det...

i min browser er der også en del fejl når jeg vil åbne siden.

Jeg vil sige 6 pil op... mere vil jeg ikke give det..
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 14:19 #2
Din menu er ikke ens når man klikker rundt på siderne...det synes jeg ikke er så fedt..

men ellers nydeligt og funktionelt. Men det er ikke sindsygt flot, og man er ved at blive lidt træt af den rammestruktur...fordi alle bruger dem, med undtagelse af proferne...
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 14:20 #3
7@13
Avatar billede moonie Nybegynder
15. december 2001 - 14:30 #4
det vil jeg ikke helt give dig ret i Lawyer..
altså det med den rammestruktur...
Det er er en god idé at man har styr på det hele på den måde der.. så det hele bliver nemt at skue ud over...
og der er også mange profer der laver det endnu... især hvis det er et site hvor man vil sælge noget... og hvor man har brug for at overskue det hele...
men du har også ret i at det er godt med noget nyt og også gå væk fra den rammestruktur...
men jeg syntes ikke du skal sige det er uprof at bruge rammerstrukturen...
bare min mening
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 14:42 #5
prof er jo et relativt udtryk og det jeg kalder prof (som jeg kan se er et forkert ord) er de sites der har fornyet sig og hvor det ser fabelagtigt ud :) Undskyld min ringe formulering.. prof var et dårligt ord-valg.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
15. december 2001 - 14:44 #6
C:/Kristian/velkommen.gif -- den sti duer ikke på en webserver!!!!!!!!!
ellers får du 7>@13 (7 med pil op ud af 13)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
15. december 2001 - 14:45 #7
Avatar billede moonie Nybegynder
15. december 2001 - 19:13 #8
Lawyer...

Okay så er vi helt enige :)
Avatar billede randome Nybegynder
16. december 2001 - 14:42 #9
siden dur ikke
Avatar billede zchou Nybegynder
16. december 2001 - 15:49 #10
Randome>> virker fint her!
Avatar billede zchou Nybegynder
16. december 2001 - 15:51 #11
Nåååhhh nej. Den tager jeg på min frakke. jeg har uploadet den som index nu! http://www.skisite.dk .
Undskylder.......
Avatar billede shaggy Nybegynder
19. januar 2002 - 00:12 #12
Velkendt struktur der er set før og derfor nem at finde rundt i. Syntes bare at farverne er for mørke. Især i menuen som også er ret tung da du har brugt billeder. I have a gift to u my friend. Følg dette link http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=247 og se hvordan du kan lave en menu magen til dine ved hjælp af lidt java og tabeller. Den er hurtig og man kan ikke se forskel. Jeg har 256/256 og må alligevel vente lidt på dine mouseover tingeser.

Lav nogle flere detaljer. Tilføj fx en baggrund som paa votus.dk eller en mere blæret overskrift.

cya m8
Avatar billede shaggy Nybegynder
19. januar 2002 - 00:13 #13
lawyer> tjek www.cwd.dk [u will be in heaven]
Avatar billede shaggy Nybegynder
19. januar 2002 - 00:14 #14
zchou> Whoops, glemte karakteren. 8 nu. Flere, detaljer, lysere farver = 9 / 10
Avatar billede zchou Nybegynder
17. januar 2003 - 13:58 #15
Hov, det er vidst på tide at lukke:) undskylder mange gange!