Avatar billede ilovechicks Nybegynder
15. december 2001 - 14:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Margins 0 !!!

jeg har en iframe... og jeg vil gerne have at teskten går helt op i toppen af den så jeg ikke mister den plads.. jeg tror nok det er noget med margins ??
min kode til iframen ser sådan her ud:
<iframe name=\"indhold\" border=\"0\" frameborder=\"0\" width=\"330\" height=\"436\" src=\"forside.htm\">netscape skoder</iframe>

hva skal jeg gøre ?
heeeelp :)
Avatar billede speedy Nybegynder
15. december 2001 - 14:47 #1
Du skal tilføje dette til BODY-tagget i forside.htm:

<body leftmargin=\"0\" rightmargin=\"0\" scroll=\"no\" topmargin=\"0\" bottommargin=\"0\">

/SpEeDy
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
15. december 2001 - 14:54 #2
thanx :)
hva med lige og lave et svar :) ?
Avatar billede speedy Nybegynder
15. december 2001 - 14:57 #3
hehe nå ja :)

/SpEeDy