Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. december 2001 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overhold størrelser

Jeg har nogle billeder, der skal vises på en side, hvor de maksimalt må fylde 120 x 120 px

Dog er nogle af billederne større end disse mål og derfor skal disse begrænses til kun maksimalt at fylde de angivne mål.

Hvis billedet er mindre, skal disse midterstilles (vertikalt og horizontalt) på en 120x120 plads ...

Billedernes størrelse kan ikke ændres
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. december 2001 - 19:01 #1
For at gøre det med dhtml skal billederne være loadet og ligge i cashe før den side hvor de skal vises bliver hentet. Og selv da bliver det noget klumret.
Har du mulighed for at bruge PHP eller ASP istedetfor? Det vil være grumme meget nemmere.

mvh JakobA
Avatar billede phylox2 Nybegynder
18. december 2001 - 11:12 #2
Jeps ... jeg har mulighed for ASP - endvidere har jeg ASPImage komponenten installeret .... nogle forslag?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
16. april 2003 - 15:23 #3
Lukket :o)