Avatar billede hobro Juniormester
18. december 2001 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Outlook 2002

Hvordan laves en post regel, således 2 pc-er på samme asdl linie får hver sine egne e-mails. Det kan lade sig gøre i Outlook Express, men hvordan i det nye Outlook 2002.
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 11:43 #1
Du kan lave forskellige regler der grundlæggende skal gå på, at hvis PC1 henter mails skal den kun hente fra den konto og lade resten være på serveren.
Derefter skal PC2 hente fra konto2 og lade konto 1\'s mails være på serveren.

Hvis det er 2 forskellige konti\'s du skal hente er der jo ikke nogen grund til at anvende regler.
Avatar billede hobro Juniormester
18. december 2001 - 17:11 #2
Man har kun et kontonr. m/asdl linien, så det hjælper ikke at lave flere konti m/samme kontonr.
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 17:40 #3
hvordan havde du tænkt dig at dele dem hvis de kommer fra samme adresse? bare nysgerig.
Avatar billede hobro Juniormester
18. december 2001 - 19:41 #4
Sådan:
I Outlook Express laves en postregel som her:

Anvend denne regel, når meddelsen er modtaget.
Hvor linien TIl Indeholder xxxxx@xxxxxx.dk.
Hent den ikke fra serveren.

Tilsvarende på den anden pc med modsat e-mail adr.

Det virker - men kan det også lade sig gøre i Office XP m/Outlook 2002
Avatar billede prodic Mester
18. december 2001 - 19:46 #5
Okay - det var også netop den regel jeg prøvede at beskrive før. Og ja - det burde kunne lade sig gøre i Outlook 2002/XP.
Avatar billede hobro Juniormester
18. december 2001 - 19:51 #6
Og ja -

\"Hent den ikke fra serveren\"

eller lign. mulighed findes ikke i 2002/XP
Avatar billede hobro Juniormester
18. juli 2007 - 23:46 #7
lukker
Avatar billede hobro Juniormester
22. august 2010 - 11:51 #8
Lukker spørgsmålet.