Avatar billede mpj Nybegynder
19. december 2001 - 16:50 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

eDonkey, og intet iNet?

Måske forkert kategori, men fuck nu det... :)
Jeg starter min comp, og går på internettet. fint nok. Så åbner jeg edonkey da jeg vil lame lidt der, men nu kan jeg så ikke komme på internettet... Så lukker jeg for edonkey, og venter lidt, og så kan jeg igen...

Noget med max connections?

Hvad skal de være på, og hvor er de, osv?

Please hjælp... :D

/Jespersen
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2001 - 17:38 #1
Max connections finder under options.

Problemet opstår når folk henter ting hos dig og derved suger al din båndbredde. Sæt derfor også din upload hastighed lidt under din réelle hastighed, så der altid er en smule fri.

/Nikolaj
Avatar billede mpj Nybegynder
19. december 2001 - 18:11 #2
Davs, nikolajdu...

Det er ikke det... Jeg sharer i øjeblikket 0 filer (dårlig skik), men jeg kan SLET ikke åbne en side på nettet hvis edonkey er åbent! (Internet Explorer kan ikke åbne søgesiden)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2001 - 18:43 #3
Har du åbnet de rigtige porte i din router??
Avatar billede mpj Nybegynder
19. december 2001 - 19:04 #4
Øhm?

How... :)
Og hvilke?
Avatar billede gpa Nybegynder
19. december 2001 - 20:19 #5
Prøv at søge på google.com edonkey så finder du hvad du søger der...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2001 - 20:25 #6
Den kan benytte sig af alle porte. Default er.
TCP port 4661 til server.
TCP port 4662 til andre klienter.
UDP port 4665 til at sende beskeder til andre servere end den du er koblet op til.

http://www.edonkey2000.dk/faq.php3
Avatar billede mpj Nybegynder
19. december 2001 - 22:18 #7
Jeg kører nu uden router, så den ikke volder problemer, men det er der stadig... :(

Undskyld gpa, men jeg fandt ikke hvad jeg søgte efter... En URL ville være god... :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2001 - 23:41 #8
www.edonkey2000.com

Hvad kører du så med???
Avatar billede mpj Nybegynder
20. december 2001 - 23:03 #9
Hmm... Har selv løst det.. :(
Men det virker ikke tilfredsstillende..
Da jeg ringede til telefuckingdanmark sagde de bare at, de ikke kunne gøre noget.. Løsningen var ikke at bruge eDonkey... Flot... :(
Avatar billede mpj Nybegynder
20. december 2001 - 23:05 #10
Hmm... Tak fordi i prøvede... :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. december 2001 - 23:07 #11
Tak for point even though...

Hvad bruger du når du ikke bruger router???