Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2001 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp !

Jeg har ingen points lige nu, men imorgen har jeg jo 5 så hvis det er nok så kan du måske svare på flg. spm.

når jeg prøver at downloade qb.zip fra www.ahv.f2s.com får jeg flg fejl :

Forbidden
You don\'t have permission to access /basic/qb.zip on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.19 Server at www.ahv.f2s.com Port 80

Hvorfor det ?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. december 2001 - 16:55 #1
Fordi du ikke har adgang til at hente filen !
Avatar billede egadm Nybegynder
19. december 2001 - 16:56 #2
sidder du bag en firewall kan det være derfor.
ellers har han sat forkerte permissions på sin server
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. december 2001 - 16:58 #3
Kan ikke være pga. firewall ...
Avatar billede traded Nybegynder
19. december 2001 - 16:59 #4
måske er det fordi at f2s.com ikke tilader at have .zip filer liggende
Avatar billede traded Nybegynder
19. december 2001 - 16:59 #5
tillader
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2001 - 17:00 #6
hvis jeg er logget ind på min ftp og klikker på prog.html og downloader det der fra kan jeg godt downloade det, men hvis jeg går væk fra min ftp og går der ind vil den ikke hvorfor ?
Avatar billede egede Nybegynder
19. december 2001 - 17:02 #7
I DAP kræver den pwd/uid
Avatar billede egede Nybegynder
19. december 2001 - 22:40 #8
nu kan mna downloade det, et herligt dosprogram produceret af Microsoft som ikke kan køre korrekt i W2k :-)