Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 18:47 Der er 66 kommentarer og
1 løsning

*pyyyyyhhhhh*

Pyyhhhhhh..... Hvores Internet-opkobling fungerede ikke i et helt kvarter.
Jeg fik følgende symptomer af det:

Panisk angst.
Kuldegysninger
Svedeture
- og så fik jeg det pisse hamrende dårligt.

Hvordan kan det være, at jeg kan få det så dårligt, fordi Internettet ikke virker?

Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2001 - 18:49 #1
fordi du er ligeså langt ude som os andre ;-)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 18:51 #2
Hvad vil det sige?
Avatar billede snebold Nybegynder
21. december 2001 - 18:52 #3
Er du sådan en menneske der er isoleret fra om-verden? Det er sq nok derfor du er sådan.. hehe.. Gå du en tur ...
Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2001 - 18:52 #4
afhængig...men det var nu bare en joke...

hvilket forhåbentlig også var tilfældet fra din side
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 18:55 #5
riversen, Mit indlæg var på ingen måde en joke.
Jeg mener det sq alvorligt!!!!!!! :(
Avatar billede cybermaster Nybegynder
21. december 2001 - 18:55 #6
Når jeg tager på ferie, har jeg abstinenser de første par dage, jeg er væk fra computeren.

Sørgeligt men sandt ;-)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 18:56 #7
Interface, Nej, jeg er ikke isoleret fraf omverdenen, da jeg både har ICQ, mIRC og chatter på ChatUnion.dk og Ofir.dk - så man kan da hvist ikke kalde MIG isoleret fra omverdenen!
Avatar billede cybermaster Nybegynder
21. december 2001 - 18:57 #8
You´re not alone >>cyberlsn<<
Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2001 - 18:58 #9
så må du jo tage en kold tyrker...

eller søg hjælp...
Avatar billede snebold Nybegynder
21. december 2001 - 18:59 #10
LOL, du búrde holde en pause fra computeren, og tage over til en eller anden - :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
21. december 2001 - 19:00 #11
din sidste kommentar gør dog at jeg ikke tager det specielt seriøst...og undskyld hvis det er.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 19:00 #12
riversen, Nej, en kold tyrker tror jeg sq ik\' der hjælper.
Jeg blev nød til at tage noget cola, for at kunne holde tilværelsen ud, uden Internet!
(Ohhh, SHIT! Jeg skal snart på skiferie, og der får vi ikke særlig meget cola :(  )
Avatar billede snebold Nybegynder
21. december 2001 - 19:02 #13
Du har virkelig et problem.. Du er rent ud sagt en NØRD.
Avatar billede zed_one Praktikant
21. december 2001 - 19:03 #14
truly..hvis man er så afhængig af sit internet, bør man få noget hjælp.
Der er da vist kommet centre til behandling af internet-afhængighed. Håber du tar et kig forbi et af dem og snakker med dem om, om du har behov for behandling.

denne kommentar er ikke en provokation. Mener det alvorligt.

Mvh.
-Zed
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 19:09 #15
zed zone, jeg er altså ikke bare afhængig af Internettet.... Jeg er afhængig af hele min COMPUTER!!!!
Avatar billede bone Nybegynder
21. december 2001 - 19:11 #16
Jeg stemmer også for en kold tyrker. Man ser helt anderledes på verdenen, når skærmen ikke står i vejen. Det er en hel åbenbaring (for mig, i hvert fald). Al den tid, man har, som man kan bruge til noget andet - som f.eks. det gode, gammeldags husalter, fjernsynet :-)
Nej, seriøst. Kolde computer-tyrkere er vilde oplevelser!
Avatar billede zed_one Praktikant
21. december 2001 - 19:13 #17
det kan de sansynligvis afhjælpe dig med...eller du kan afhjælpe dig selv...tag en fast pause hver aften..behøver ik være ret meget, men forsøg at forøge den pause du tager engang imellem.
sørg for at arrangere flere ting med venner, en tur i biografen eller et smut ud og få et par bajere på den lokale....du kan gøre meget

-Zed
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:15 #18
Hehe... for at undgå den slags nedture på grund af computere eller internet der ikke virker har jeg udover min normale pc og adsl også en bærbar, tre andre computere, isdn2 og i nødstilfælde et 56k-modem. Så jeg er rimeligt dækket ind...:)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 19:16 #19
Jeg siger mange tak, for jeres gode råd.

P.S. Den med kold tyrker, tror jeg liiiige jeg vil tænke lidt over, inden jeg kaster mig ud i det (lyder lidt barsk)
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:16 #20
Men jo, hvis der er noget af det der ikke virker, har jeg det også af h... til! Men jeg tror ikke umiddelbart at jeg kan komme ud af det, da (næsten) alle andre jeg kender er ligeså afhængige som mig.
Avatar billede hono Nybegynder
21. december 2001 - 19:18 #21
Hmm, for at tage den mere seriøse del af sagen, så jeg engang et dokumentarprogram i fjerneren om afhængighed af internettet. Ligesom ludomaner har store problemer er lignende lidelser opstået for internetbrugere. Programmet handlede om en man der har mistet familie, venner og penge i sin afhængighed af nettet og cyberverdenen. Så jeg tror det er vigtigt at vi alle holde benene på jorden og sørger for også at interesser og glæder offline!

Hono
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:21 #22
hono>> Interesser og glæder offline... Er det så noget som et slag max payne eller et andet single player-spil?
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:21 #23
Ham mener nok HELT væk fra computeren tror jeg...
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:22 #24
Der skulle stå    han    =)
Avatar billede hono Nybegynder
21. december 2001 - 19:22 #25
dar >> hehe ligepræcis! ;). Nej, okay den fortolkning havde jeg ikke overvejet. Lad mig rette til: \"ikke computerrelaterede interesser\".

Hono
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:22 #26
Nå, ok!
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:23 #27
Efter én uge, måske ldit mere så har man allerede vænnet sig godt til at være væk fra computeren; Dengang jeg var på ferie havde jeg ikke de såkaldte \"apstinænser\" for at sidde ved puteren. Og det var i 14 dage... =)
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:24 #28
initializing>> Så ved du ikke hvad en computer er :)
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:26 #29
He jo da =)
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:26 #30
hono>> Der er jo egentlig heller ikke noget ved single player-spil. Det eneste spil der rykker er cs. Over nettet :)
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
21. december 2001 - 19:26 #31

-------------------------------------------------

Du lider af adsl syndromet !!!!

se her hvad det er og hvem der får det:

http://www.cmag.dk/default.asp?id=289

!!!!!!!!!!

pas på med det !!!

-------------------------------------------------

I LOVE CHICKS !!!

Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:28 #32
De har vist lavet stavefejl i \"Syndrom\" i 1. afsnit? De har skrevet \"sygdommmen\" med 3 M\'er?
Altså på: http://www.cmag.dk/default.asp?id=289
Avatar billede zed_one Praktikant
21. december 2001 - 19:28 #33
jeg bruger personoligt meget bag min computer med arbejde og legen på nettet...men jeg er derimod en af de typer der fint kan klare at være væk fra compen også, uden at føle mig tiltrukket af at sætte mig om bag en skærm igen.
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
21. december 2001 - 19:28 #34
lille kommentar:
Jeg kan faktisk ikke sidde ved min computer hvis internettet ikke virker!!!

sørgeligt men sandt :(
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:29 #35
Dohh de skrev \"Sygdommen\" =) Men alligevel et M for meget =)
Avatar billede hono Nybegynder
21. december 2001 - 19:30 #36
dar > Enig
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
21. december 2001 - 19:30 #37
sygdommen det er med 2 \"m\"\'er...
heh
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:31 #38
Zed_One> Samme her; Bruger en ngoet tid på diverse ting på nettet men det berøre mig ikke når jeg lukker ned og går ind og ser Tv eller hvad man nu ellers kan finde på...
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:31 #39
Der skulle stå: Bruger DA noget tid...
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:33 #40
Jeg var engang ude for at hele min telefonlinie var nede i over en måned!!!! Jeg var _SÅ_ tæt på selvmord!
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:33 #41
Der skulle have stået en uge... Det FØLTES som en måned :)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
21. december 2001 - 19:36 #42
Ej, nu må I sq lige! Der er morsomt nok og sidde og [code] og sådan, men det er sq ikke det eneste i verdenen!
Hvis nettet er nede så ser man til fjernsyn eller tager over til en af sine venner ol.
Avatar billede zupastar Nybegynder
21. december 2001 - 19:36 #43
et ord.... hjælp!

evt. psykolog!!!
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 19:41 #44
xenophobia>> Nej, det har du ret i! Netparties er da også fede :)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
21. december 2001 - 19:43 #45
Netparties er ovrrrfede --> men der er en grænse.
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
21. december 2001 - 19:44 #46
dem der lider af det tjeck:
http://www.cmag.dk/default.asp?id=289
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:45 #47
dar>> Hehe =)
Lige meget hvad man siger forbinder du det med en eller anden form for computer såsom Netpaties =)
Avatar billede initializing Nybegynder
21. december 2001 - 19:47 #48
Hvis man f.eks. siger: Gå ind og ha\' sex med konen/kæresten så siger du garanteret:
Yeah...! Cybersex =)
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
21. december 2001 - 19:57 #49

der var faktisk en der døde af det !!!

http://www.cmag.dk/default.asp?id=72

SYGT !!

Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 20:03 #50
ilovechicks>> Hvordan udtaler du de første 25 linieskift?
Avatar billede dar Nybegynder
21. december 2001 - 20:04 #51
ilovechicks>> Man kunne også spørge lidt (læs meget) mere direkte: Hvorfor sætter du overhovedet 25 linieskift i starten og slutningen af din kommentar?
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. december 2001 - 21:14 #52
Jeg har netop nu åbnet døren, og gået ud i den ikke-digitale-verden.

- Og WOW!
Hvad er det lige man kalder de der på 15 år, der render rundt med de der 2 store harddiske (eller hvad det nu er), og har en vildt lækker brugerflade?
Sådan nogen så jeg, da jeg gik en tur i byen!
Jeg tænkte på, om det ikke er muligt at få en demo-version af dem?
Eller bare, om der ikke findes nogle screenshots af de der..... vildt lækre nogen der... WOW!

Avatar billede xenophobia Nybegynder
21. december 2001 - 21:24 #53
LOL!
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
21. december 2001 - 21:26 #54
dar > fordi jeg er hård !!

Avatar billede bone Nybegynder
22. december 2001 - 01:59 #55
Jeg håber sq ik\', det er harddiske, de render rundt med. Nej, software til mig. Demoversioner er også ret fede, men når man har brugt dem noget tid vil de bare registreres og sådan noget - og så deler de dine personlige data med andre stykker software. Men husk nu at bruge virusskjold, for elelrs risikerer du at grille din harddisk og BIOS...

Jo jo :-)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
22. december 2001 - 16:01 #56
bone, hvad sker der, hvis jeg IKKE bruger virusskjold?
Og i hvilke tilfælde skal jeg bruge det?
Hvilket virusskjold er det bedste til de der (kan ikke lige huske hvad de hedder, men de er i hvertfald ca. 15 år)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
22. december 2001 - 16:07 #57
Nåååååehhh ja, nu kan jeg huske det!
Det er PIGER de heder.
Hvor kan man forresten downloade nogle brugervenlig piger (jeg er total newbie)
- og hvordan installere man dem?

Avatar billede bone Nybegynder
23. december 2001 - 02:29 #58
Tjaaa. Virusskjold med riller er da altid en mulighe. Øhm. Jeg mener... JA!
Men der er nu ikke noget som sådan et stykke software, der aldrig er blevet hacket før... Men husk nu at slette alle logfiler, da det ellers vender frygteligt tilbage!

Avatar billede bone Nybegynder
23. december 2001 - 02:32 #59
Telnet er altid godt - men husk nu at logge ind i den rigtige port, da det andet kan blive en messy affære...
Jeg ved godt, at der er noget med trojans og backdoors, meeen, sådan en backdoor-lover der, deet...
Men husk nu at bruge et alias, så du ikke kan spores :-)

/me kan kan godt lide kodesprog.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. december 2001 - 22:39 #60
N Ø R D E R!!!5
Avatar billede dar Nybegynder
23. december 2001 - 23:07 #61
Nu begynder det her at blive sort... RIGTIG sort!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. december 2001 - 23:09 #62
dar: Begynder ??? *lol*
Avatar billede dar Nybegynder
23. december 2001 - 23:24 #63
cyberlsn>> Kan man så sige \"Hun har nogle gode harddiske\"?
Avatar billede bone Nybegynder
23. december 2001 - 23:30 #64
Hm!
Avatar billede dar Nybegynder
23. december 2001 - 23:33 #65
Hm!?
Avatar billede bone Nybegynder
24. december 2001 - 01:29 #66
Ja, hm - at det begynder at blive sort. Det står da lysende klart. Måske kan man programmere i søvne, måske kan man holde styr på 10 millioner linier programkode, men hvis man kan regne den biologiske suppe i vor kvindelige modstykkers hoveder ud, så bliver man en populær mand - jf. \"What women want med M. Gibson) - eller noget... Noget.
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. december 2001 - 12:11 #67
Rettelse:

(LSN != nørd) and (LSN == freak)

              OR
(LSN ne nørd) and (LSN eq freak)

  ;o)

der er STOR forskel :)