Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 19:47 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

designe en mand i løb

Hej eksperter.

Nu er jeg kommet til et punkt, hvor jeg virkelig håber der er nogle venlige sjæle her på sitet.

Er der nogle der vil designe eller finde et billede af en løber (atletik), set sidefra, der er i gang med at løbe.

Jeg skal bruge det til at lave et personligt logo til min egen hjemmeside. Da jeg er meget fremadrettet og ambitiøs tror jeg det vil passe meget godt.

Billedet i enten finder eller designer, skal ikke være i farver. Jeg skal bare kunne lave en tilfredsstillende selection af billedet i Photoshop.

Håber i vil hjælpe.

//simob
Avatar billede jnissen Nybegynder
21. december 2001 - 19:56 #1
Skal det være et seriøst billede?
Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 19:58 #2
Hvad mener du med seriøst?

Det skal bruges som logo og være sort. Om i selv laver det eller laver en selection på en løber er jeg egentlig ligeglad med. Bare jeg kan bruge det :-)

//simob
Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 20:04 #3
Er der nogen der tør tage opgaven :-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. december 2001 - 20:12 #4
Jeg ved ikke om du kan bruge flg. Det er godt nok en kvinde og hun er set forfra, men prøv at se :o)

http://www.friserverplads.dk/qb/atletik.jpg

MVH.
Alexander Holm Viborg
http://www.ahv.f2s.com
Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 20:14 #5
Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Men tk for forsøget. Bliv endelig ved :-)

//simob
Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 20:41 #7
//nuki

Nummer 2 er ellers fin, den skulle bare ikke være animeret.

Så måtte det også gerne være lidt mere speed over den.

//simob
Avatar billede nuki Nybegynder
21. december 2001 - 20:42 #8
Her er et fra en clipart cd www.urgh.dk/runningman.jpg OBS 39kb
Avatar billede nuki Nybegynder
21. december 2001 - 20:43 #9
Simob du kan jo bare åbne filen i et aimations progam og så skille den ad
Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 20:46 #10
Jeg skiller den ikke ad, for jeg sagde at jeg ikke syntes den fed nok.

Jeg vil helst se manden fra siden løbende mod højre.

Jeg ved godt jeg forlanger meget, men vi snakker 200 point :-)

//simob
Avatar billede simob Nybegynder
21. december 2001 - 20:53 #11
Håber i kan finde hvad jeg leder efter....
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
22. december 2001 - 00:56 #12
hmm hva med en lille flash animation ?? dit navn står i bunden bare sig hvad der ellers skal stå og hvilke effekter der skal tilføjes på teksten:

http://www.friserverplads.dk/zerozone/images/lingoman/simonb.swf

ve ik om du syntes den er fin nok som løber ??
ellers kan jeg da prøve at lave noget der minder mere om en...
Avatar billede simob Nybegynder
29. december 2001 - 00:55 #13
Jeg har ikke fået noget jeg kan bruge rigtigt, men tak for jeres forsøg..

Hvis i skulle finde noget kan i bare stadigt ligge et link, så finder jeg nogle point frem...

//simob