Avatar billede daniekejser Nybegynder
22. december 2001 - 01:09 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Frames

Hvod dan laver man en side med en Frames i midten ???????? den skal være 750 x 300
Avatar billede hojben Novice
22. december 2001 - 01:15 #1
hvor mange frames vil du ha ??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. december 2001 - 01:16 #2
her har du et eksempel på iframe/ilayer, brug begge, så er du sikker på at både Netscape og MSIE kan læse det

<iframe name=\'main\' src=\'start.htm\' width=\'750\' height=\'300\' scrolling=\'auto\' frameborder=\'0\'></iframe>
<ilayer name=\'main\' src=\'start.htm\' width=\'750\' height=\'300\' scrolling=\'auto\' frameborder=\'0\'></ilayer>
Avatar billede osaka_san Nybegynder
22. december 2001 - 01:16 #3
Avatar billede _eksperten_ Nybegynder
22. december 2001 - 10:34 #4
vandret eller lodret ???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. december 2001 - 14:58 #5
ztyxx - Næsten rigtigt :))

Ind i hinanden:

<iframe name=\'main\' src=\'start.htm\' width=\'750\' height=\'300\' scrolling=\'auto\' frameborder=\'0\'><ilayer name=\'main\' src=\'start.htm\' width=\'750\' height=\'300\' scrolling=\'auto\' frameborder=\'0\'></ilayer></iframe>

/NIkolaj
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2001 - 02:24 #6
nikolajdu> oki, troede bare at den ene overrulede den anden alt efter browserkompatibilitet (laangt ord!!)
Avatar billede daniekejser Nybegynder
23. december 2001 - 11:21 #7
jhl
Avatar billede daniekejser Nybegynder
23. december 2001 - 11:21 #8
hjlk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. december 2001 - 15:14 #9
??? fik du ikke det du søgte, så kunne du jo lige have sagt det, så du kunne have fået den hjælp du søger, eller fik du alligevel din hjælp????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 00:03 #10
Sikke en bums. Du fik det helt rigtge svar og alligevel pisser du på os. Flot makker. Du ryger om i bogen til alle de andre narhoveder!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. december 2001 - 00:29 #11
/hep nikolajdu

det ses desværre for ofte her på eksperten, brugere stiller et spm, får mange gode og brugbare svar, i hvert tilfælde mange sættes i gang, for at hjælpe med en løsning, og opretteren \"takker\" så med at nappe sine point selv.

Det er ikke fordi at jeg ikke fik de point, dem er jeg principielt ligeglad med, men der er nu en gang en etikette, også med uddeling af point, som bør overholdes.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 00:36 #12
Det er ikke pointene der betyder noget for mig. Det er den ganske simple anerkenelse af at jeg har giver en fornuftig hjælp. Når folk afviser mig ser jeg det som om de pisser på mig. Jeg gjorde mit bedste for at hjælpe og være med og i sidste ende så bliver man afskrevet - Det bryder jeg mig ikke om :((

/Nikolaj
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. december 2001 - 00:43 #13
kan kun være enig, i erkendelse af at man ikke kan det hele, og benytter dette knaldhamrende gode IT forum, kan man sq ikke være bekendt ikke at anerkende den hjælp man har fået, og hvis man ikke mener at den givne hjælp ikke er lige den man går efter, bør man ikke bare lukke og smutte uden kommentarer, men forsøge at uddybe, og give mulighed for at folk kan guide éen i den retning man ønsker....

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 00:48 #14
Vi kan kun være enige her :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. december 2001 - 00:51 #15
Man tager sig sin tid for at sætte sig ind i andre folks problemstillinger og gør så sit bedste. Det mindste folk så kan gøre er at smide nogle få point efter os og dermed anerkende det arbejde vi rent faktisk har lagt i det :))

Point og hjælp er gratis. Så jeg fatter minus af hvad der er så svært ved at klikke \"Accepter\"

/Nikolaj
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. december 2001 - 13:16 #16
danielkejser>>Der er ingen der gider at hjælpe dig når du snupper dine point igen og afviser alle gyldige svar

                        http://www.eksperten.dk/spm/149586
                        http://www.eksperten.dk/spm/136103
                        http://www.eksperten.dk/spm/136102
                        http://www.eksperten.dk/spm/135857
                        http://www.eksperten.dk/spm/135856

Du er vist allerede anmeldt så jeg håber at du har en god forklaring parat til admin
Avatar billede osaka_san Nybegynder
28. december 2001 - 21:03 #17
Hvis han ikke var anmeldt så er han nu!

Godt Nytår
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede peter_admin Nybegynder
05. januar 2002 - 15:00 #18
Brugeren daniekejser er slettet - admin