Avatar billede trivial Nybegynder
22. december 2001 - 13:58 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Smykker....

Hej!
Da jeg ikke har tid til at købe mine julegaver til på mandag, bliver jeg nødtil at give dem engang i næste uge. Nu til spm\'et jeg søger virkelig sider hvor man kan bestille smykker det vil sige sølvhalskæder............jeg skal bruge mange links, til butiker, som sælgeer det......Tak....håber i kan hjælpe. Siderne må gerne være udlandske.
Det ville være fedt, hvis der var en der kunne finde et link, til en smykke butik, der ligger i et storcenter i Malmø.....jeg kan ikke selv finde butkken:0(
Mvh Asge
www.hard-news.dk
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
22. december 2001 - 14:17 #1
kommentar:
hvis du vil have hard-news op at køre må du skaffe skribenter og skrive artikler ellers gider ingen være der.. og kod et ordentligt system...
se evt. www.Copymag.dk som er vores magasin.
Avatar billede trivial Nybegynder
22. december 2001 - 14:25 #2
ilovechicks-> Jeg har skam massere skribenter, og vores system er lige på trapperne....
Avatar billede vardepigen Praktikant
22. december 2001 - 14:30 #3
her er en der trods navnet også har sølvkæder

www.guldsmedene.dk/prod02.htm
Avatar billede hono Nybegynder
22. december 2001 - 14:42 #4
Avatar billede blyno Praktikant
22. december 2001 - 15:59 #5
  Du er her:
Active Server Pages error \'ASP 0113\'

Script timed out

/default.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

Fuldstændig Off-topic. jeg fik følgende på Copymag.... noget med at kaste sten og et glashus?

God Jul